سواحل زیبای کیش که باید آنها را بشناسید

هنگامی که بلیط پرواز به کیش را تهیه می­ کنید بهتر است در مدت­ زمان حضورتان تماشای سواحل زیبای این جزیره را از دست ندهید. کیش یکی از مقاصد گردشگری پرطرفدار در تمام فصول سال به ­شمار می­ رود که در هر زمان جاذبه ­های خاص خود را دارد.

سواحل زیبای کیش که باید آنها را بشناسید

شما می ­توانید در طول روز کنار سواحل به تفریحات آبی و غیرآبی بپردازید یا اینکه شب­گردی­ های خود را در جزیره کیش به قدم­ زدن در ساحل و تماشای زیبایی­ های آن اختصاص دهید.

معرفی تعدای از سواحل زیبای کیش

زمانی که بلیط پرواز خود را رزرو می­ کنید، می ­توانید با دستیابی به شناخت بهتر نسبت به مکان­ های گردشگری و سواحل کیش، برنامه­ ریزی مناسبی برای تفریح و گردش در این منطقه داشته باشید.

البته در کیش به قدری تفریحات مختلف، مراکز تجاری، سواحل زیبا و سرگرمی­ های متنوع وجود دارد که امکان دارد در یک­بار سفر خود به این جزیره، برای بازدید از همه آنها وقت کافی نداشته باشید اما باز هم نمی­ توان از سواحل شگفت ­انگیز این منطقه چشم ­پوشی کرد که تعدادی از آنها به شرح زیر است.

ساحل مرجان کیش

زمانی که بلیط تهران کیش را تهیه می­ کنید، حتما در زمان حضورتان سری به ساحل مرجانی بزنید. وقتی در این مکان هستید پهنای آبی دریا، درخشش خورشید و زیبایی مرجان­ها را تماشا خواهید کرد.

در بخش شرقی جزیره می­ توانید به این ساحل خاص و رویایی برسید که علاوه ­بر زیبایی­ های طبیعی، می­توانید از حضور در بازار مرجان ­ها نیز لذت ببرید تا خاطره­ای به یاد ماندنی از این سفر در ذهن شما حک شود.

باید بدانید که در پارک ساحلی مرجان پیست دوچرخه سواری برای علاقه­ مندان به این تفریح ساده و دوست­ داشتنی وجود دارد که در کنار آن می­ توانید از جک اسکی و غواصی در این پارک ساحلی زیبا نیز بهره­ مند شوید.

هنگام حضور در ساحل مرجانی می ­توانید انواع صدف­ های رنگارنگ، مرجان، حلزون و آبزیان مختلف را تماشا کنید، این بخش از جزیره، صخره­ای بوده که بهتر است از شناکردن در دریا بدون تجهیزات پرهیز کنید.

ساحل میرمهنا

زمانی که از سواحل زیبای کیش صحبت می­کنیم، هیچ­وقت نباید معروف­ترین ساحل را که با نام میرمهنا شناخته می­ شود از یاد ببریم. در شمال غربی منطقه مکانی را می­بینید که در نزدیکی محله­ های بومیان قرار دارد.

اسکله بزرگی که در پارک ساحلی میرمهنا قرار دارد از 4 ایستگاه مختلف تشکیل می­ شود که می­ توانید برای سوارشدن به قایق و گشت­ وگذار در دل خلیج فارس به این بخش مراجعه کنید.

اگر بلیط تهران کیش را در اختیار دارید، بهتر است در برنامه سفر خود تماشای غروب خورشید از اسکله میرمهنا را قرار دهید. درضمن بعضی اوقات می­ توانید به ماهیگیری در این ساحل بپردازید و در محل مخصوصی که برای کباب­ کردن در نظر گرفته شده، همراه با دوستان یا خانواده دورهمی شبانه دلپذیری را برگزار کنید.

ساحل درختان نارگیل

در بخش شرقی جزیره می ­توانید به­ راحتی خود را به این ساحل برسانید، دلیل شهرت این منطقه وجود 3000 درخت نارگیل بوده که منظره­ای زیبا و منحصربه­ فرد را برای آن ایجاد کرده است.

اگر می ­خواهید از تماشای درختان نارگیل، استفاده از تفریحاتی همچون قایق سواری، جت اسکی، سوارشدن به کشتی کف شیشه­ا ی و غواصی در این ساحل لذت ببرید، می­ توانید همین حالا با مراجعه به وب­سایت اسنپ تریپ مناسب­ترین بلیط پرواز را رزرو کنید.

ساحل مرد ماهیگیر

به ­دلیل قرارگیری یک مجسمه 12 متری از مرد ماهیگیر که به نمادی برای جزیره کیش تبدیل شده، این ساحل را نام­گذاری کرده­اند. اگر دوست دارید در یک ساحل دنج و خلوت اوقات خوشی را بگذرانید این بخش انتخاب خوبی خواهد بود.

یکی از جذابیت­ های ساحل مرد ماهیگیر وجود انواع گیاهان بومی جزیره همچون کرت، نخل، گز و لور است که منظره سرسبز و خاصی را برای این منطقه به­ وجود می­آورد. در مناسبت­ های مختلف در این ساحل، جشنواره مجسمه­ سازی اجرا می شود.

اگر از مقصد تهران به این جزیره زیبا و فوق­العاده می­ روید، با توجه به اینکه در فصل­ های مختلف سال مسافران زیادی این منطقه را برای تفریح انتخاب می­ کنند، بهتر است قبل از سفر، پرواز کیش تهران را نیز رزرو کنید تا در زمان حضورتان با خیال راحت به گشت­ وگذار بپردازید.

ساحل کلبه هور

یکی دیگر از نقاط دنج و زیبای کیش که می­ توانید طلوع و غروب خورشید را در آرامش و به دور از هیاهوی جمعیت تماشا کنید، کلبه هور است. از تفریحات و دیدنی ­های این ساحل می­ توان به ماهیگیری، غواصی و قرارگیری یک غار اشاره کرد.

ساحل اسکله تفریحی

یکی دیگر از مناطق پرطرفدار و شلوغ در جزیره رویایی کیش مربوط به ساحل اسکله تفریحی است که امکانات متنوعی را برای گردشگران در نظر گرفته، از همین رو اگر بلیط پرواز تهران کیش را رزرو کرده­اید حتما از این محل دیدن کنید.

غواصی، پاراسل، جت اسکی و بالن سواری از امکاناتی است که در ساحل اسکله تفریحی دیده می­شود و از طرفی می­ توانید بعد از یک ساحل­ گردی مهیج و شیرین لحظاتی را در کافه ­ها و رستوران­ های این بخش بگذرانید.

ساحل سیمرغ

بهترین مکانی که می­ توانید برای تفریح همراه با خانواده خود در جزیره زیبای کیش انتخاب کنید، ساحل سیمرغ است. در این بخش زمین بدمینتون، قایق سواری، زمین بازی کودکان، پیست اسکیت و محل بازی پینگ پنگ برای مسافران وجود دارد.

البته باید به این هم توجه داشته باشید که در ساحل سیمرغ می­ توانید شنا کنید و از این تفریح آبی لذت ببرید. نزدیکی این بخش به پارک دلفین کیش یکی از موقعیت­ های مناسب برای تماشای هنرنمایی دلفین­ ها است.

درضمن اگر به شنا وآفتاب­ گرفتن در محیطی مناسب علاقه دارید انتخاب پلاژ بانوان و آقایان که به­ صورت اختصاصی برای این مورد در نظر گرفته شده است برای شما مناسب خواهد بود.

شما می­ توانید پرواز کیش تهران یا دیگر پروازها از مبدا این جزیره به دیگر شهرهای کشور را از طریق وب­سایت معتبر اسنپ تریپ به­ راحتی و با قیمتی مناسب رزرو کنید.

جمع ­بندی

بعد از رزرو بلیط پرواز به جزیره زیبا و رویایی کیش، بهتر است اطلاعاتی درباره سواحل خاص و جذاب این منطقه در اختیار داشته باشید تا از زمان حضور خود نهایت لذت را ببرید. برای خرید بلیط نیز می­توانید از اسنپ تریپ کمک بگیرید.

سوالات متداول

بهترین سواحل کیش برای شنا کدام است؟

اگر می­ خواهید در محلی مناسب و ایمن به شنا در دریا بپردازید انتخاب پلاژهای اختصاصی کیش گزینه بهتری است.

خلوت­ترین سواحل در جزیره کیش کدام است؟

برای کسانی که ترجیح می­ دهند دور از شلوغی و هیاهو در ساحل قدم بزنند، انتخاب سواحل کلبه هور، مرد ماهیگیر و سیمرغ مناسب ­تر خواهد بود.

پارک­های ساحلی کیش چه امکاناتی دارند؟

در بسیاری از مناطق ساحلی جزیره کیش می­ توانید از تفریحاتی همچون غواصی، قایق رانی، جت اسکی و دوچرخه سواری استفاده کنید.

ارسال نظر