چاپ تراکت فوری در صادقیه با تیم گرافیک

تراکت یکی از ابزارهایی است که به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا با کم‌ترین هزینه، محصولات، خدمات و رویدادهای کاری خود را به مشتریان جدید معرفی کنند.

چاپ تراکت فوری در صادقیه با تیم گرافیک

اولین نکته برای بازاریابی موفق با تراکت، طراحی جذاب و گیراست تا در اولین نگاه مخاطب جذب شود، آن را دور نیندازد و کامل بخواند. نکته مهم بعدی، برای اثربخشی، زمان است. این موضوع به خصوص در مورد کمپین‌های تبلیغاتی، رویدادهای آموزشی یا جشن‌های افتتاحیه اهمیت زیادی دارد. با توجه به این مسائل، آشنایی با یک مجموعه حرفه‌ای که در زمینه چاپ تراکت فوری فعالیت دارد برای صاحبان کسب‌وکارها و کارآفرینان می‌تواند یک برگ برنده باشد.

مجموعه تیم گرافیک، بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه طراحی و چاپ دارد. این تیم با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های این صنعت و متخصصان مجرب در کم‌ترین زمان ممکن سفارش‌های چاپ تراکت مشتریان را انجام می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه در ادامه با ما همراه باشید.

آشنایی با تیم گرافیک و چاپ تراکت فوری

گفتیم که اولین نکته در بازاریابی موفق با تراکت طراحی جذاب است. مدیرانی که به دنبال جذب حداکثری مشتریان جدید با تراکت هستند می‌توانند از متخصصان طراح تیم گرافیک کمک و مشاوره بگیرند. بعد از طراحی مدیران می‌توانند برای چاپ فوری تراکت هم روی بخش چاپ این مجموعه حساب کنند.

این تیم با بهره‌گیری از جدیدترین تکنولوژی‌های روز چاپ، امکان تحویل انواع تراکت را طی سه روز کاری به مشتریان ارائه می‌دهد. اگر مشتریان تراکت مورد نظر خود را از بین انواع تحریر یا گلاسه انتخاب کنند می‌توانند در زمانی کم‌تر و حدود یک روز کاری سفارش خود را تحویل بگیرند.

آشنایی با انواع تراکت فوری تیم گرافیک بر اساس جنس و اندازه

تیم گرافیک در زمینه چاپ تراکت گلاسه، تحریر، کرافت و سیاه‌وسفید فعالیت دارد. این تراکت‌ها در سایزهای A3، B3 تا B6، انواع پالتویی و قالب دار قابل سفارش هستند.

انواع تحریر و گلاسه از محبوب‌ترین انواع تراکت های چاپی هستند و همان‌طور که گفتیم این مجموعه امکان تحویل یک‌روزه این سفارش‌ها را دارد. در ادامه می‌توانید با انواع تراکت های چاپی این مجموعه آشنا می‌شوید:

  • تراکت تحریر: نوعی تراکت تبلیغاتی رنگی است که قیمتی مناسب دارد. تراکت 80 گرم بهترین نوع این سری است که علاوه بر جذابیت، قیمت پایین‌تری دارد.
  • تراکت گلاسه: بالاترین کیفیت چاپ مربوط به این سری است. رنگ، کیفیت بالای چاپ و شفافیت از ویژگی‌های اصلی تراکت های گلاسه است که می‌تواند تأثیرگذاری تبلیغات را افزایش دهد. به دلیل کیفیت بالای چاپ، قیمت این دسته از محصولات بالاتر است؛ اما تیم گرافیک سفارش‌های مشتریان را با کم‌ترین قیمت در بازار ایران انجام می‌دهد.
  • تراکت های بروشوری و آویز: نوع خاصی از تبلیغات هستند که به شکل تا شده یا آویزان طراحی می‌شوند. طبق آمارها این سری از تراکت‌ها برای مشتریان جذابیت بیشتری دارند و می‌توانند آ‌ن‌ها را برای خواندن نوشته‌ها ترغیب کنند.
  • تراکت ریسو: همان تراکت‌های سیاه ‌و سفید هستند. تراکت های سیاه ‌و سفید از زمان‌های دور، مرسوم‌ترین شکل تبلیغات بوده‌اند و هنوز هم کارایی خود را دارند. تیم گرافیک، چاپ تراکت فوری سیاه‌وسفید را تنها در یک روز کاری انجام می‌دهد.

روش‌های ثبت سفارش در مجموعه تیم گرافیک

تیم گرافیک برای رفاه حال مشتریان خود، روش‌های زیر را برای ثبت سفارش در نظر گرفته است:

  • سفارش تلفنی: برای چاپ تراکت فوری، مشتریان می‌توانند با شماره‌های 02191001200 در ساعات کاری تماس بگیرند و سفارش خود را ثبت کنند. ساعت کاری این مجموعه از شنبه تا چهارشنبه ساعت 9:30 تا 19 و پنج‌شنبه‌ها از 9:30 تا 18 است.
  • سفارش آنلاین: دردسترس‌ترین روش برای ثبت سفارش، مراجعه به سایت تیم گرافیک است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه علاوه بر دیدن نمونه کارها، قیمت محصولات را مقایسه و سپس سفارش خود را ثبت کنند. برای ورود به سایت روی لینک زیر کلیک کنید.

چاپ تراکت

سفارش حضوری: مشتریانی که در محدوده غرب تهران و صادقیه هستند می‌توانند با مراجعه به دفتر این مجموعه، با مشاوران مجموعه صحبت کنند و بعد از دیدن نمونه کارها سفارش خود را ثبت کنند. دفتر فروش و طراحی تیم گرافیک در فلکه دوم صادقیه، برج طلا، طبقه 8، واحد 5 قرار دارد.

اسنپ باکس، پیک، اسنپ ماشین، الوپیک روش‌های ارسال سفارش‌های مشتریان تهرانی این مجموعه است. سفارش‌های شهرستان‌ها هم به صورت پست، اتوبوس، تیپاکس یا باربری ارسال می‌شوند.

سخن پایانی

تیم گرافیک برای اطلاع ‌رسانی بهتر به مشتریان، یک اپلیکیشن طراحی کرده است. مشتریان می‌توانند مراحل انجام سفارش خود را از لحظه شروع تا اتمام در این اپلیکیشن دنبال کنند و از جزئیات آن مطلع شوند. با تیم گرافیک می‌توان کم‌ترین قیمت را با بالاترین کیفیت تجربه کرد.

ارسال نظر