تصاویر رسمی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J7 سامسونگ منتشر شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر رسمی نسخه جدید و ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J7 سامسونگ بودیم. در این مقاله نگاهی به این تصاویر خواهیم داشت.

تصاویر رسمی نسخه ۲۰۱۶ گوشی گلکسی J7 سامسونگ منتشر شد

سامسونگ نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J5 را رسما معرفی کرد، بنابراین جای تعجبی وجود ندارد که به زودی شاهد رونمایی از نسخه جدید گوشی هوشمند گلکسی J7 این شرکت نیز باشیم. انتظار داریم که بدنه این گوشی از نظر کیفیت ساخت مشابه با گوشی هوشمند گلکسی J5 طراحی شود و سامسونگ از مواد فلزی و با کیفیتی در ساخت آن بهره بگیرد.

نسخه جدید و ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J7 سامسونگ چندی پیش از سازمان FCC تاییدیه عرضه دریافت کرد. این موضوع بدان معناست که به زودی شاهد رونمایی رسمی از این محصول خواهیم بود. اما ساعاتی پیش شاهد انتشار تصاویر رسمی مربوط نسخه دوم گوشی گلکسی J7 سامسونگ از سوی چاینا موبایل (China Mobile) بودیم. تصاویر رسمی مربوط به این محصول را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید.







نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J7 سامسونگ از صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل یا اصطلاحا اچ دی بهره‌مند است و سیستم روی چیپ (SoC) اگزینوس ۷۸۷۰ سامسونگ با پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای و فرکانس کاری ۱٫۷ گیگاهرتز در آن به کار گرفته شده است. رم این گوشی ۲ گیگابایتی بوده و حافظه داخلی آن به طور پیش فرض ظرفیت ۱۶ گیگابایتی را ارائه می‌کند. شایان ذکر است که این محصول قابلیت پشتیبانی از حافظه جانبی را دارد، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به این گوشی میزان فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را افزایش دهند.

دوربین اصلی نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J7 سامسونگ از سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن متشکل از سنسوری ۵ مگاپیکسلی است. باتری این گوشی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی بوده و سیستم عامل پیش فرض نصب و راه‌اندازی شده بر روی آن اندروید ۶٫۰٫۱ مارشمالو خواهد بود.

هنوز برنامه‌ریزی دقیق سامسونگ به منظور چگونگی عرضه نسخه جدید گوشی گلکسی J7 مشخص نشده، اما با توجه به اینکه دستگاه از سازمان FCC تاییدیه عرضه دریافت کرده، می‌توان انتظار داشت که سامسونگ این محصول را در بازارهای ایالات متحده نیز عرضه کند. با این وجود احتمال عرضه زود هنگام این گوشی در بازارهای آسیایی و همچنین اروپایی بیشتر است. پیش بینی شده که این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود ۳۳۸ دلار روانه بازار شود. همانطور که می‌بینید ضمنا در تصاویر ارائه شده، نسخه ۲۰۱۶ گوشی هوشمند گلکسی J7 سامسونگ در دو رنگ سفید و بژ نمایش داده شده است.

منبع: sammobile

ارسال نظر