جعبه گشایی گوشی گلکسی نوت 9

رسانه کلیک - سامسونگ به تازگی از فبلت جدیدش رونمایی کرد. گلکسی نوت 9 نسبت به نسل گذشته‌ خودش با تغییراتی همراه بوده و در برخی بخش‌ها بهبود یافته است. در این مطلب با ویدیوی آنباکسینگ گلکسی نوت 9 همراه کلیک باشید. 

جعبه گشایی گوشی گلکسی نوت 9

محصولات سری نوت سامسونگ معمولا مشخصات بسیار جذابی دارند و با عرضه به بازار، فروش خوبی را تجربه می‌کنند. جدیدترین فبلت ساخته شده توسط سامسونگ، گلکسی نوت 9 بوده که از همین ویژگی‌ها برخوردار شده است.

در گلکسی نوت 9 شاهد قرار گیری نمایشگر سوپرامولد از نوع Infinity با اندازه 6.4 اینچ و رزولوشن +WQHD هستیم. همچنین سامسونگ از چیپست اختصاصی خودش با مدل اگزینوس 9810 در این دستگاه استفاده کرده و آن را در دو مدل با رم‌های 6 و 8 گیگابایت به زودی روانه بازار می‌کند ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ).

سامسونگ حین معرفی این فبلت، تمرکز زیادی روی قلم S Pen و ویژگی‌هایش داشت و از آن به عنوان یک ابزار کاربردی و در عین حال هوشمند نام برد. این کمپانی برای اولین بار از فناوری بلوتوث کم مصرف در این قلم استفاده کرده است. این فناوری باعث قرار گیری قابلیت‌های بیشتر در قلم S Pen گلکسی نوت 9 شده و نسبت به قلم‌ فبلت‌های قدیمی‌تر سامسونگ، کاربردی‌تر شده است ( قلم S Pen گوشی گلکسی نوت 9 چه کاربردهایی دارد؟ ).

جعبه پرچمداران سامسونگ از گلکسی اس 8 به بعد تحول خاصی داشت و شاهد قرار گیری لوازم جانبی متنوع و کاربردی مانند OTG و تبدیل کننده micro USB به Type C در آن‌ها بودیم. با توجه به این موضوع انتظار داشتیم سامسونگ در جعبه گلکسی نوت 9 هم چنین لوازمی را برای کاربر قرار داده باشد ( مقایسه گلکسی نوت 9 با نوت 8؛ چه چیزهایی تغییر کرده است؟ ).

برای اینکه با محتویات داخل جعبه گلکسی نوت 9 و خود دستگاه بیشتر آشنا شوید، ویدوی آنباکسینگ گلکسی نوت 9 را در این مطلب تماشا کنید.

ارسال نظر