مایکروسافت Surface Book و Surface Pro 4 یک ترابایتی را روانه بازار کرد

همانطور که مایکروسافت قول داده بود یک نسخه 1 ترابایتی از لپ تاپ Surface Book و تبلت Surface Pro 4 عرضه کند، این شرکت نهایتا امروز این دو محصول را روانه بازار آمریکا و کانادا کرد.

مایکروسافت Surface Book و Surface Pro 4 یک ترابایتی را روانه بازار کرد

به گزارش کلیک، هنگامی که مایکروسافت در پاییز گذشته از Surface Book و Surface Pro 4 رونمایی کرد، مدل های حرفه ای تر آن، با حافظه یک ترابایتی، رم 16 گیگابایتی و پردازنده Core i7، هنوز آماده عرضه نبود. در آن زمان معاون اجرایی مایکروسافت گفت که نسخه 1 ترابایتی لپ تاپ Surface Book با قابلیت جدا شدن کیبورد در روز 22 ژانویه 2016 عرضه می شود.

Surface Book 1 ترابایتی از امروز با قیمت 3199 دلار در فروشگاه های آمریکا و کانادا برای خرید موجود است. همچنین مدل 1 ترابایتی تبلت Surface Pro 4 نیز در این دو کشور موجود بوده و در فروشگاه های آمریکا با قیمت 2699 عرضه می شود.

ما از مایکروسافت در مورد عرضه این دو دستگاه حرفه ای در بازار کشور های دیگر سوال کردیم ولی جوابی بهتر از این که این شرکت رویکردی مرحله به مرحله اتخاذ کرده است، دریافت نکردیم.

مدل حرفه ای Surface Book برای خرید آنلاین فقط در فروشگاه مایکروسافت و تعدادی از فروشگاه های منتخب دیگر موجود است. تبلت Surface Pro 4 مایکروسافت نیز در فروشگاه های این شرکت و نمایندگان منتخب قابل خرید می باشد.

مایکروسافت همچنین اعلام کرده است که قلم طلایی Surface از امروز برای خرید موجود است. این قلم 60 دلار قیمت گذاری شده و در کشور های کانادا، دانمارک، فنلاند، ایتالیا، نروژ، لهستان، پرتغال، اسپانیا، سوئد و آمریکا قابل تهیه می باشد.

من بیش از همه ظاهر و قالب Surface Book را می پسندم و همچنین مطمئن هستم اکثر کاربران و تاجران Surface Pro های خود را دوست خواهند داشت.

البته مثل همیشه مشکلاتی نیز در این دستگاه ها وجود خواهد داشت. مشکلاتی در درایور های صفحه نمایش اینتل، مشکل در حالت power/sleep و حتی مشکلاتی با ویندوز 10 این دستگاه ها که قطعا بعضی از کاربران را ناراضی خواهد کرد. مایکروسافت باید بالاخره یک جدول زمانی از تاریخ و چگونگی حل این مشکلات ارائه کند.

در ماه های گذشته من یک Surface Book امانت گرفته و با آن کار کرده ام و با تعدادی از این مشکلات به صورت متناوب روبه رو شده ام. از طرف دیگر بعضی از کاربران Pro 4 و Surface Book به من گفته اند که آنها مشکلات خیلی کمی با دستگاه هایشان دارند و دلیل این تفاوت برای من هنوز مشخص نیست ولی در هر صورت از آنجایی که این ها دستگاه های حرفه ای با قیمت های خیلی بالا هستند باید بدون دردسر سازی برای کاربران مثل ساعت کار کنند.

منبع: zdnet

ارسال نظر