طراحی گوشی هوشمند تاشو ال جی را در پتنت جدید این شرکت مشاهده کنید

رسانه کلیک - شرکت های بسیاری در حال توسعه گوشی های هوشمند انعطاف پذیر و تاشو هستند. در این میان اخیرا حق الختراع طراحی گوشی هوشمند تاشو ال جی به سوژه داغ خبری بدل شده است.

طراحی گوشی هوشمند تاشو ال جی را در پتنت جدید این شرکت مشاهده کنید

ال جی را می توان یکی از نوآورترین شرکت ها در زمینه گوشی های هوشمند دانست. این شرکت تقریبا هر ساله محصولات سری G خود را با تغییرات اساسی معرفی و روانه بازار می کند. حال، به نظر می رسد این شرکت برای رقابت با سامسونگ، در حال توسعه یک گوشی هوشمند تاشو است.

طراحی گوشی هوشمند تاشو ال جی توسط پتنت این شرکت که در WIPO به ثبت رسیده، در اختیار ما قرار گرفته است. ال جی این حق الاختراع را در سال 2017 ثبت کرده ولی در این ماه توانسته تاییدیه آن را دریافت کند.

بر اساس این پتنت، طراحی گوشی هوشمند تاشو ال جی تفاوت چندانی با دیگر محصولات در این زمینه ندارد. ال جی این گوشی را همانند یک کتاب طراحی کرده و نمایشگر در داخل آن قرار دارد. در یکی از تصاویر مربوط به پتنت می توانیم به وجود نمایشگر دوم پی ببریم.

[lightgallery images="150551,150552,150553,150555"]

در حالی که پتنت فاش شده به توسعه گوشی هوشمند تاشو ال جی اشاره می کند ولی نمی توان با اطمینان به این موضوع اشاره کرد که ال جی این محصول را روانه بازار می کند.

در سال گذشته گزارشی منتشر شد که بر اساس آن شرکت های ال جی و اپل در حال توسعه نمایشگر انعطاف پذیر برای گوشی های تاشو بودند. این شرکت کره ای می تواند نمایشگرهای OLED منطعف تولید کند.

انتظار می رود گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در آینده نزدیک معرفی شود چرا که این شرکت در نمایشگاه CES 2018 محصول مورد نظر را به شرکای تجاری خود نشان داد. در گذشته شاهد معرفی گوشی تاشو ZTE Axon M بودیم که البته مورد استقبال چندانی توسط کاربران قرار نگرفت.

به احتمال زیاد اولین گوشی هوشمند انعطاف پذیر توسط سامسونگ معرفی و به بازار عرضه شود.

ارسال نظر