پرچمدار آینده سونی به نمایشگر OLED مجهز می شود

رسانه کلیک - شرکت سونی در نمایشگاه CES 2018 از سه گوشی هوشمند رونمایی کرد که هیچ کدام پرچمدار محسوب نمی شوند. انتظار می رود پرچمدار آینده سونی در نمایشگاه MWC 2018 مجهز به نمایشگر OLED معرفی شود.

پرچمدار آینده سونی به نمایشگر OLED مجهز می شود

در حالی که در گذشته گزارشات به استفاده از پنل OLED برای نمایشگر پرچمدار آینده سونی اشاره داشتند، ولی هیچ مدرک معتبری برای آن عرضه نشده بود. به نظر می رسد هم اکنون برای اثبات این ادعا، مدرکی پیدا شده است.

اخیرا اطلاعاتی مربوط به استخدام نیرو توسط این شرکت ژاپنی منتشر شده که می تواند دلیل محکمی برای استفاده از نمایشگر OLED در پرچمدار آینده سونی باشد. این کمپانی به دنبال جذب نیرو در بخش مهندسی نمایشگر برای پنل های OLED است.

در توضیحات مربوط به استخدام یکی از نیروهای مورد نیاز، عبارت "درایو صفحه نمایش / پنل OLED ادغام شده با تلفن همراه (طراحی / تایید / تولید)" ذکر شده است.

در این سند می توان گزینه های زیادی را مربوط به نمایشگرهای OLED مشاهده کرد که تاییدکننده استفاده از این پنل ها در پرچمدار آینده سونی است.

نمایشگر OLED

بر اساس این اطلاعات، آگهی استخدام بالا برای اولین بار در ماه نوامبر سال 2017 منتشر شده و دوباره در 12 ژانویه 2018 بروزرسانی شده است.

در حالی که هنوز اطلاعاتی در رابطه با محصولات این شرکت مجهز به پنل OLED منتشر نشده، ولی به احتمال زیاد شاهد استفاده از نمایشگر OLED در پرچمدار آینده سونی خواهیم بود. در سال های اخیر اکثر رقیبان سونی از فناوری OLED در محصولات خود بهره برده اند، ولی سونی همچنان به استفاده از LCD اصرار دارد.

به نظر می رسد اکثر پرچمداران سال 2018 مجهز به پنل OLED باشند، چرا که برخی به دنبال استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر هستند. این فناوری تنها در صفحه نمایش های اولد قابل استفاده است.

سونی امسال در نمایشگاه CES، تلویزیون AF8 را در معرض دید عموم قرار داد ( سونی از تلویزیون AF8 با رزولوشن 4K و فناوری OLED رونمایی کرد ). با توجه به این موضوع، امکان استفاده از پنل OLED در پرچمدار آینده سونی چندان دور از ذهن نیست.

ارسال نظر