میزان مکالمه زائران حج اعلام شد!
رسانه کلیک – مدیر کل کنترول و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت، سهراب آغ بیات با اشاره به بررسیهای شرکت ارتباطات زیر ساخت از میزان مکالمه زائران حج در طی سال جاری خبر داد.

به گزارش کلیک ؛ مدیر کل کنترول و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت، سهراب آغ بیات با بیان میزان مکالمه زائران حج امسال، گفت: شرکت ارتباطات زیر ساخت موفق شده است تا در ایام حج امسال بیش از ۸ میلیون و ۳۵۰ هزار دقیقه مکالمه حجاج ایرانی را برقرار کند که رکوردی جدید در این حوزه محسوب میشود.
مدیر کل کنترول و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیر ساخت ادامه داد: شرکت ارتباطات زیر ساخت با توجه به پیش بینی نیازهای ارتباطی ایام حج، با در نظر گرفتن مسیرهای ترانزیت مناسب میان ایران و عربستان به صورت دائمی این مسیرها را بازبینی کیفیت قرار داده است تا علاوه بر ارتقا کیفیت مکالمات، میزان ترافیک رهیابی نشده نیز کاهش بسیار زیادی پیدا کند.
افزایش کیفیت ارتباطات در ایام حج
سهراب آغ بیان با اشاره به پیگیریهای گسترده شرکت ارتباطات زیر ساخت برای رفع مشکلات کیفیت تماس حجاج با خانوادهها خود گفت: به صورت سالانه ارزیابی در خطوط ارتباطی ترانزیت انجام میشود تا در نهایت کیفیت و حجم ارتباطات مشکلی نداشته باشد.
وی افزود:تمامی ترافیک ارتباطی در ایام حج از طریق مسیرهای ترانزیتی هدایت شد و به دلیل بازنگری کیفیت شبکه، شرکت ارتباطات زیر ساخت توانست کیفیت مناسبی از ارتباطات را در اختیار مشترکان ارائه دهد.
میانگین میزان میزان مکالمه زائران حج ۲ دقیقه بوده است!
سهراب آغ بیات تصریح کرد: میزان موفقیت ارتباطات عربستان (ASR) به طور متوسط ۴۰٫۷۵ درصد بوده است. همچنین هر مکالمه به طور متوسط حدود ۲ دقیقه بوده است که رقم مناسب و مطلوبی به شمار میرود.
مدیر کل کنترول و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: بر اساس بررسیهای انجام شده از سوی کاربران و حجاج، کیفیت صدا و پایداری شبکه رضایت بخش بوده است که نشان از عملکرد موفق شرکت ارتباطات زیر ساخت دارد.