کاربرد شگفت انگیز ایمیل در در کسب و کار اینترنتی
کسب و کار آنلاین و بازاریابی اینترنتی به مدت یک دهه است که ظهور یافته است. بازاریابی اینترنتی با جهش ها و پیشرفت هایی همراه بوده است و این امر به دلیل تکامل رایانه و فناوری وایرلس، کارآفرینی های خلاقانه آنلاین و اقدامات هوشمندانه می باشد.
کلیک- من به مالکیت آزادانه ای که یک کسب و کار آنلاین به من ارائه می دهد و رابطه هایی که می توانم از طریق این کار با مردم سرتاسر جهان برقرار نمایم و رویاهای آغاز و بازاریابی کسب و کارشان در اینترنت را تحقق بخشم، علاقه فراوانی دارم.
بنابراین جالب خواهد بود اگر از تمامی روش های برقراری ارتباط که به کار بسته ام، برای تان سخن به میان بیاورم (روش هایی که تمامی آن ها را آزموده ام). بازاریابی با ایمیل سودمندترین راه بازاریابی آنلاین می باشد. از این پدیده با عنوان بازاریابی اینترنتی قابل اطمینان کهن (قدیمی) یاد می کنند که برای هر فردی که خواهان کسب درآمد آنلاین است سودمند می باشد.
- چگونه می توانیم بودجه ماهانه سودمندی داشته باشیم؟
علاقه مند به بلاگسازی، رسانه های اجتماعی و حضور در رویدادهای زنده هستم. یک بازار اینترنتی واقعی می بایست انعطاف پذیر و کنجکاو باشد و استراتژی ها و تاکتیک های مختلف را مورد بررسی قرار دهد و مشاهده نماید که کدام یک ارائه دهنده ی بهترین عملکرد هستند. به هر روی اگر یک بازاریاب مبتدی هستید و از بازاریابی با ایمیل بهره می برید از روندهای ذیل پیروی نمایید:
- بازاریابی ایمیلی، فهرستی از مشترکین را به شما ارائه می دهد
بسیاری از همکاران من در بازاریابی اینترنتی باور دارند که بازاریابی اینترنتی و ارائه فهرست کاری، دست به دست است. در حقیقت اگر پرسیده شود که اگر تمامی اطلاعات از دست بروند، چگونه آن ها را می بایست مجدد بنا نهاد، پاسخ شفاف خواهد بود؛ فهرست سازی از طریق بازاریابی با ایمیل.
- فهرست سازی چیست؟
به بیان ساده، روش بازاریابی مجاز که با استفاده از آن شاهد هستیم یک کارآفرین آنلاین یا آفلاین، می تواند سود، همکار و مشتریانی بدست آورد تا رابطه ای برنامه ریزی شده و منظم با آن ها برقرار نماید. کتاب ها و مقالات فراوانی در این حوزه به رشته تحریر در آمده اند و اطلاعات فراوانی در رابطه با آن ها را در اختیار داریم.
کافی است که بیان داریم بازاریابی اینترنتی این فرصت را به شما خواهد داد تا فهرست هایی از افراد مشتاق به راهنمایی در یک حوزه را بدست آورید. از طریق برقراری ارتباط منظم با فهرست خود، می توانید اطلاعات و اخبار کارشناسانه ای را به افراد مشتاق ارائه دهید. فهرست سازی با ایمیل یک اقدام بسیار سودمند است که یاری فراوانی را به همراه دارد.
- بازاریابی ایمیل موجب شکلگیری اعتماد، آگاهی از برند و وفاداری می شود
مردم نگاه بدبینانه ای به بازاریابی و تبلیغات دارند و به همین دلیل بازاریابان اینترنتی به دنبال یافتن بهترین روش جهت غلبه بر مقاومت مشتری و همکاران در برابر اطلاعات و نوسان های فروش می باشند. بازاریابی ایمیل یک راه ایده ال برای اعتماد آفرینی نسبت به شما می باشد. هنگامی که مشتری ایده ال خود را بدست آوردید، می توانید بر این اساس پیام ها را برای او ارسال نمایید. می توانید جهت تنظیم تعداد ایمیل ها، سبب نوشتن، فروش و موضوع ها از بازخوردها بهره ببرید.
- رشد بازاریابی از طریق ایمیل، با روندهای فناوری
بازاریابی متنی و مبتنی بر نامه الکترونیکی ده ها هزار کاربر در سرتاسر جهان را تحت پوشش دارد. به هر روی برای آنان که می پندارید نیازمند به اشتیاق بیشتر در پیام های بازاریابی شما هستند، نگران نباشید. می توانید لینک هایی را به منابع اطلاعاتی دیگر پیوند دهید که شامل صفحات فروش، صفحه های انتخاب و حتی تصاویر ویدئویی هستند. من علاقه مند به قرار دادن عکس و تصاویر ویدئویی در پیام های خود هستم تا به این شکل بتوانم تجربه ی بهتری را در همکار و مشتری خود شکل دهم.
در آوریل 2014، گروه مدیسون لاجیک بیان داشت که هر ساعت 122 میلیون ایمیل به سراسر جهان ارسال می شوند. رقم، بسیار عجیب است، حتی اگر نیمی از این ایمیل ها اسپم باشند. برای موفق شدن نیازمند به داشتن میلیاردها مشتری نمی باشیم. به هر روی اگر خواهان رشد بازاریابی اینترنتی خود هستید، پایگاهی قابل اعتماد را برای مشتاقان و هواداران خود خلق نمایید.
منبع: onlinebusiness