آشنایی با یکی از مهم‌ترین بخش های هر خانه

یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر خانه، اتاق خواب است؛ چرا که هر شخص حداقل یک سوم از عمر خود را برای خواب، در اتاق خواب می‌گذراند. اتاق خوابی با فضای مناسب، محیط دلپذیری برای شروع روز، محل آرامش‌بخشی برای استراحت و حتی خوابی با کیفیت بالا برای شما فراهم می‌کند.

آشنایی با یکی از مهم‌ترین بخش های هر خانه

سرویس کامل یا وسایل تکی اتاق خواب؟

هنگام خرید لوازم اتاق خواب یکی از دغدغه‌های اصلی این است که وسایل به صورت سرویس کامل خریداری شوند یا تکی. برای افرادی که اهمیت خاصی به دکوراسیون و هماهنگی چیدمان خانه می‌دهند و به دنبال خریدی کامل و راحت و درعین حال زیبا و مطابق سلیقه‌ی خود هستند، سرویس خواب‌ های تانیل چوب انتخابی مناسب خواهد بود.

انواع سرویس خواب

هنگام خرید سرویس خواب مهم است که در مورد وسایل اصلی و فرعی که شامل سرویس می‌شوند اطلاعاتی داشته باشید. همچنین دانستن نکات و ترفندهایی در مورد نحوه‌ی چینش و جنس وسایل نیز برای خریدی خوب لازم هستند. به طور کلی سرویس خواب شامل موارد زیر است:

  • سرویس خواب دو تکه

ساده‌ترین ترکیب، سرویس خواب دو تکه است که شامل یک تخت و پاتختی بوده. این سرویس برای اتاق‌هایی با فضای محدود یا اتاق مهمان، مناسب‌ترین انتخاب است.

  • سرویس خواب سه تکه

این سرویس خواب فضای بیشتری از اتاق را به خود اختصاص می‌دهد. سرویس خواب سه تکه از علاوه بر تخت و کنار تختی شامل یک کمد یا میز آرایشی است. اگر به فضای بیشتری برای وسایل خود نیاز دارید و در عین حال به دنبال یک خرید ساده و مرغوب هستید، سرویس‌ های سه تکه‌ی تانیل چوب می‌تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

  • سرویس خواب چهار تکه

این سرویس شامل: تخت، کنارتختی، کمد، میز آرایشی یا یک آینه‌ی قدی است. سرویس خواب چهار تکه انتخاب مناسبی برای شخصی‌تر کردن فضای اتاق خواب شما است و فضای راحت و مناسبی را برای شما فراهم می‌کند.

  • سرویس خواب پنج تکه

اگر به دنبال فراهم کردن امکانات و فضای راحت بیشتری در اتاق خواب خود هستید، این سرویس انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. تخت، پاتختی، کمد، میز آرایش، فایل دراور یا میز تلویزیون از لوازم این سرویس هستند.

  • سرویس خواب شش تکه

این سرویس خواب برای تنوع و زیبایی بخشیدن به اتاق خواب شما انتخاب فوق‌العاده‌ای است. سرویس خواب شش تکه می‌تواند فضای راحت و زیبایی برای اتاق فراهم کند. این سرویس شامل: تخت، دو عدد کنار تختی، کمد، میز آرایشی، فایل دراور است. این سرویس به خصوص برای اتاق‌های دو نفره که نیاز به پا تختی در دو طرف تخت بوده انتخاب مناسبی می‌باشد.

  • سرویس خواب با تشک

سرویس های خواب ممکن است شامل تشک نباشند. به همین دلیل مهم است که هنگام خرید از بودن تشک جزء لوازم سرویس مطمئن شوید. در تانیل چوب تشک بخشی از سرویس خواب است و می‌توان سرویس خواب را با تشک و حتی تشک‌ها را به طور جداگانه تهیه کرد.

نکات تاثیرگذار در خرید سرویس خواب

برخلاف تصور، موارد بسیاری می‌توانند در خریدی مناسب، زیبا و راحت تاثیر داشته باشند. از اندازه‌ی اتاق تا نوع سبک زندگی شما می‌توانند عوامل مهمی در انتخاب سرویس خواب شما باشند. نکات مهم در انتخاب سرویس خواب عبارت‌اند از:

  • اندازه‌ی اتاق خواب

قبل از خرید مهم است که اتاق خود را اندازه بگیرید. اندازه‌ی اتاق خواب است که تعیین می‌کند کدام سرویس خواب برای شما مناسب است. انتخاب سرویس خوابی با وسایل بسیار و بزرگ برای اتاقی کوچک باعث ایجاد فضایی خفه‌ کننده می‌شود. همچنین انتخاب سرویس خواب با وسایل محدود برای اتاقی بزرگ فضایی خالی و خسته کننده به وجود می‌آورد.

علاوه بر عرض و طول اتاق، گرفتن ارتفاع و عرض پنجره نیز مهم است. ارتفاع پنجره نحوه‌ی قرار دادن سرویس خواب در اتاق را مشخص می‌کند؛ زیرا وسایل فقط در صورتی می‌توانند زیر پنجره قرار بگیرند که با طاقچه همپوشانی نداشته باشند.

  •  اندازه‌ی تخت خواب

 تخت خواب مهم‌ترین جزء سرویس خواب و قلب هر اتاق است. اندازه، جنس و شکل تخت خواب تاثیر مهمی در انتخاب سرویس خواب، ایجاد فضای مناسب و راحت و حتی کیفیت خواب شما دارد.

به طور معمول تخت خواب‌ها در اندازه‌های مختلفی در بازار ارائه می‌شوند. تخت تک نفره، کوچک‌ترین نوع است و بیشتر برای کودکان و نوجوانان تهیه می‌شود. تخت یک و نیم نفره مانند مدل تک نفره است اما اندازه‌ای بزرگتر و مناسب بزرگسالان دارد. تخت ملکه محبوب‌ترین مدل تخت است چرا که می‌تواند دو نفر را در خود جای دهد و اندازه‌ی بسیار مناسبی هم دارد. تخت پادشاه هم تخت دو نفره است که ابعاد بزرگتر و فضای گسترده‌تری دارد.

یکی از مدل‌های خاص و کاربردی، تخت‌های دو طبقه هستند که برای اتاق‌های کوچک یا مشترک فضای بسیار مناسبی را فراهم می‌کنند. برای تهیه‌ی مدل مدرن و مینیمال تخت دو طبقه می‌توانید به تانیل چوب مراجعه کنید.

  • اندازه‌ی کنار تختی

برای انتخاب مناسب کنارتختی ابتدا ابعاد تخت را اندازه بگیرید. سپس فضای خالی موجود را تخمین بزنید. اینکار کمک می‌کند از مناسب بودن ابعاد و نوع کنار تختی مطمئن شوید. همچنین می‌تواند در انتخاب تعداد کنار تختی هم به شما کمک کند. اگر اتاق شما فضای مناسبی دارد و می‌خواهید تخت خواب بزرگی برای آن انتخاب کنید، می‌توانید با گذاشتن کنار تختی در هر دو طرف تخت، چیدمان اتاق را قرینه کنید و زیبایی خاصی به آن ببخشید.

قیمت سرویس خواب

خرید سرویس خواب به معنای خریدن تمام لوازم اتاق خواب به طور همزمان است که این کار شما را آسان می‌کند و شما می‌توانید با یکبار هزینه کردن چیدمانی زیبا و هماهنگ برای اتاق خود فراهم کنید. همچنین می‌توانید برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از سرویس های خواب ساده که شامل وسایل اساسی هستند، استفاده کنید و با کمترین بودجه بیشترین نیاز خود را برآورده کنید.

سبک زندگی

احتمالا عجیب به نظر برسد اما سبک زندگی شما نیز عامل مهمی در انتخاب سرویس خواب مناسب به شمار می‌رود. اگر مدت زمان کمتری را در اتاق خواب خود می‌گذرانید، و یا به سبک مدرن علاقه دارید، بهتر است از سرویس‌ هایی با سبک مینیمال برای اتاق خود استفاده کنید؛ تا فضای آرامش بخشی برای استراحت فراهم کنید.

اگر سبک زندگی شما به گونه‌ای است که مدت زیادی را در اتاق خواب خود صرف می‌کنید، بهتر است سرویس هایی کلاسیک و با لوازم بیشتر انتخاب کنید تا فضایی راحت و کاربردی برای خود ایجاد کنید.

سرویس خواب عامل دلپذیری و آرامش‌بخشی اتاق خواب

هنگام تصمیم‌گیری برای تهیه‌ی وسایل و چیدمان اتاق خواب خرید یک سرویس خواب شما را از دردسر انتخاب‌های مختلف و صرف ساعت‌ها خرید خلاص می‌کند. خرید مجموعه‌ای از تخت، کمد، کنار تختی، میز آرایشی و... هماهنگی و زیبایی خاصی به اتاق خواب شما خواهد بخشید. به کمک سرویس خواب های تانیل چوب، می‌توانید به سادگی اتاق خود را با سبک‌ مدرن و مینیمال، کلاسیک و یا حتی ترکیبی از کلاسیک و مدرن بچینید و محلی زیبا، خاص و آرامش بخش برای استفاده‌ی روزمره‌ی خود فراهم کنید.‌

 

ارسال نظر