گوشی های جدید نوکیا در نیمه اول سال 2021 عرضه خواهند شد

رسانه کلیک - نوکیا قصد دارد تا گوشی های جدید خود از جمله نوکیا 1.4، نوکیا 6.3/6.4 و نوکیا 7.3/7.4 را در سه ماهه اول و دوم سال 2021 روانه بازار کند. مدل های 5G نیز احتمالا در این مجموعه حضور خواهند داشت.

گوشی های جدید نوکیا در نیمه اول سال 2021 عرضه خواهند شد

گوشی نوکیا 1.4 احتمالا در فوریه امسال به دنیا معرفی می شود. این محصول نسبت به نسل قبلی خود یعنی نوکیا 1.3، دوربین قدرتمندتر، باتری بزرگتر و ظرفیت حافظه بیشتری دارد و به حسگر اثر انگشت، سنسور نور محیط، حسگر مجاورتی و شتاب سنج نیز مجهز شده است. اگر به خاطر داشته باشید چند روز پیش نیز شاهد انتشار مشخصات فنی و ظاهری و محدوده قیمت این اسمارت فون در فضای مجازی بودیم.

حال خبر رسیده که گوشی های 5G نوکیا 6.3/6.4 و نوکیا 7.3/7.4 نیز بین ماه های مارس و مه 2021 در معرض نمایش قرار می گیرند. شایعات حاکی از آن هستند که این دو محصول برای پردازش داده ها به ترتیب از تراشه های اسنپدراگون 480 و اسنپدراگون 690 کوالکام کمک می گیرند. علاوه بر این، گوشی 5G نوکیا 6.3/6.4 به یک سیستم دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسل و لنز Zeiss مجهز شده که باعث می شود تصاویر خروجی، کیفیت خارق العاده ای داشته باشند.

درباره گوشی 5G نوکیا 7.3/7.4 نیز باید بگوییم که با توجه به اطلاعات منتشر شده، مشخصات پردازنده، سیستم دوربین و سایر مشخصات اصلی آن شباهت بسیاری با دستگاه های نسل پنجم دارد و ما به احتمال زیاد با یک محصول پرچمدار باکیفیت رو به رو خواهیم بود.

طبق گزارش های اخیر، نوکیا در نظر دارد تا از چهار مدل اسمارت فون 5G در سال 2021 رونمایی کند. بنابراین حتی اگر قسمتی از گفته های افشاگران و شایعات منتشر شده واقعیت داشته باشند، باید منتظر باشیم تا گوشی های جدید نوکیا از جمله نوکیا 5.5 و نوکیا 8.4 که هر دو قابلیت پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را دارند نیز در نیمه دوم سال میلادی در اختیار علاقه مندان قرار گیرند.

ارسال نظر