نام تجاری ال جی V90 به ثبت رسید؛ برنامه طولانی مدت شرکت کره ای

رسانه کلیک - در حالی که ال جی در سال جاری میلادی از گوشی وی 40 تین کیو رونمایی می کند، نام تجاری ال جی V90 را به ثبت رسانده است.

نام تجاری ال جی V90 به ثبت رسید؛ برنامه طولانی مدت شرکت کره ای

ال جی اوایل امسال از گوشی های ال جی V30S ThinQ و ال جی V35 ThinQ به صورت رسمی رونمایی کرد. انتظار می رود در ادامه سال جاری میلادی این کمپانی کره ای گوشی ال جی وی 40 تین کیو را معرفی کند.

این شرکت به تازگی نام تجاری ال جی V90 را در کشور مکزیک به ثبت رسانده است. این موضوع به معنای آن است که ال جی برای 5 نسل دیگر از محصولات سری V برنامه ریزی کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با برنامه ال جی برای گوشی های آینده سری وی در اینترنت منتشر نشده است.

انتظار می رود ال جی V40 ThinQ به نمایشگر OLED و نسبت نمایشگر به بدنه 90 درصدی مجهز شود. این دستگاه مانند ال جی G7 ThinQ دارای بریدگی صفحه نمایش خواهد بود. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند و ال جی برای آن DAC چهارگانه در نظر می گیرد.

بر اساس گزارش های گذشته پرچمدار جدید ال جی به 5 دوربین مجهز می شود. این احتمال وجود دارد که دوربین اصلی سه گانه این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 20، 16 و 13 مگاپیکسلی باشد ( ال جی V40 به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود ).

دوربین سلفی دوگانه ال جی V40 ThinQ مانند آیفون X و اوپو فایند ایکس به سیستم شناسایی چهره سه بعدی مجهز می شود. انتظار می رود این دستگاه به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شود.

این دستگاه به صورت پیش فرض به سیستم عامل اندروید P مجهز می شود. انتظار می رود گوشی هوشمند ال جی V40 ThinQ در ماه سپتامبر معرفی و در ماه اکتبر روانه بازار شود.

ارسال نظر