ال‌جی V30 با صدای Hi-Fi Quad DAC غافلگیرتان می کند!

رسانه کلیک – اگر طرفدار ال‌جی هستید و از کیفیت صدای ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC در ال‌جی V20 راضی بوده‌اید، خوشحال باشید؛ چرا که ال‌جی V30 با کیفیت صدای Hi-Fi Quad DAC به بازار عرضه می‌شود.

ال‌جی V30 با صدای Hi-Fi Quad DAC غافلگیرتان می کند!

یکی از ویژگی‌هایی که طرفداران سری گوشی‌های ال‌جی از آن راضی هستند، کیفیت صدای این گوشی‌های هوشمند است. ال‌جی V20 با کیفیت صدای ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC (تبدیل‌کننده دیجیتال به آنالوگ) بهره برده است که موزیک دیجیتال را به سیگنال‌های آنالوگ تبدیل می‌کند.

با ال‌جی موسیقی را بهتر و واضح‌تر خواهید شنید و کیفیت صدایی که می‌شنوید به صدای اصلی نزدیک‌تر می‌شود. اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید آهنگ‌ها را با کیفیت صدای عالی بشنوید برای شما خبر خوبی داریم!

باید از ال‌جی ممنون بود که آخرین نسل از کیفیت‌های صدا را برای ما به ارمغان می‌آورد. بر اساس آخرین خبرها، ال‌جی گوشی هوشمند جدیدش، ال‌جی V30 را با آخرین ورژن از کیفیت صدای ۳۲ بیتی Hi-Fi Quad DAC عرضه خواهد کرد. از طرفی این شرکت قرار است همکاری خود را با B&O PLAY گسترش دهد.

ال‌جی به صدای دستگاه‌های خود با فنّاوری ESS قدرت می‌دهد. کیفیت صدای Hi-Fi Quad DAC که در ال‌جی جدید استفاده خواهد شد، قابلیت‌های جدیدی به صدای ال‌جی V30 می بخشد که از جمله آن می‌توان به فیلترهای دیجیتال و محدوده وسیع‌تر تنظیم صدا اشاره کرد.

فیلترهای تنظیم صدا به کاربر اجازه می‌دهد تا صدا را بر اساس سلیقه خود به‌ صورت سفارشی تنظیم کند. از طرفی این فیلترها قابلیت تنظیم دقیق‌تر صدا و Bass را برای کاربر ایجاد می‌کنند. کاربر همچنین می‌تواند به‌صورت دلخواه و جداگانه سیگنال‌های چپ و راست را تنظیم کند. این قابلیت برای افراد کم‌شنوا بسیار کاربردی خواهد بود.

در تصویر زیر قابلیت‌های تنظیم صدا درگوشی هوشمند ال‌جی v30 نمایش داده‌شده است:

ال‌جی V30 با صدای Hi-Fi Quad DAC می‌آید

ارسال نظر