اطلاعاتی از بخش چندنفره آنلاین بازی Borderlands 3 منتشر شد

رسانه کلیک - استودیوی «گیرباکس سافت ور» طی یک جلسه پرسش و پاسخ، اطلاعات بیشتری در خصوص بخش چندنفره آنلاین بازی Borderlands 3 به اشتراک گذاشت.

اطلاعاتی از بخش چندنفره آنلاین بازی Borderlands 3 منتشر شد

بی شک، بازی Borderlands 3 یکی از مورد انتظارترین عناوین ویدیویی سال جاری برشمرده می شود که در اواخر تابستان در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت. در حالی که بخش تک نفره این عنوان از محتویات کافی برخوردار بوده و بر اساس گفته استودیوی گیرباکس سافت ور، اتمام کامل آن نزدیک به 35 ساعت به طول می انجامد، اما بخش چندنفره آنلاین بازی هم در اولویت سازندگان قرار دارد و قرار است تجربه بی نظیری از ماجراجویی و کشت و کشتار در دنیای بوردرلندز را برای بازیکنان به ارمغان بیاورد.

در همین رابطه، چندی پیش آنتونی نیکلسون (Anthony Nicholson)، تهیه کننده ارشد استودیوی گیرباکس سافت ور، در جریان جلسه پرسش و پاسخ رویداد E3 2019، به عناصر مختلف بخش چندنفره آنلاین بازی Borderlands 3 اشاره کرد. به گفته او، این بخش به نسبت گذشته دستخوش تغییراتی شده و ویژگی های جدیدی از جمله امکان اشتراک گذاری آیتم ها و ماموریت های پویا را در خود جا داده است.

آنتونی نیکلسون در رابطه با بخش چندنفره آنلاین بازی Borderlands 3 توضیح می‌دهد:

تجربه بخش چندنفره آنلاین همواره هسته اصلی مجموعه Borderlands بوده است. ما همیشه در تلاش بودیم که بازیکنان به همراه دوستان و دیگر گیمرها به صورت آنلاین به تجربه بازی بپردازند. این حالت در نسخه سوم بوردرلندز نیز حضور دارد، چرا که بخش چندنفره آنلاین از اولین روز خلق مجموعه Borderlands برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

این بخش در بازی بوردرلندز 3 میزبان ویژگی های جدیدی است. برای مثال، به کمک سیستم Mail، بازیکنان می توانند آیتم های مختلف خود را برای دوستان و دیگر گیمرها ارسال کنند. به عبارت دیگر، اگر چیزی به دست آوردید که فکر می کنید برای دوستانتان نیز با ارزش و جذاب است، آن را از طریق سیستم Mail به آن ها ارسال کنید. افزون بر این، ماموریت های پویای مختلفی در این بخش تحت عنوان Rare Spawns به چشم می خورد که در Sanctuary 3 قادر به تجربه و طی آن ها خواهید بود.

در ادامه، آنتونی نیکلسون افزود:

شاید متوجه گونه جدیدی از دشمنان در بازی شده اید. از این رو، هم اکنون می توانیم راحت تر از همیشه به شکار برویم. من شخصا از تجربه بخش تک نفره لذت می برم و می دانم که این موضوع برای دیگران نیز صادق است. به عنوان مثال، می توانید آیتم های فروخته شده توسط دوستانتان را مشاهده کنید و چه بسا از آن ها استفاده هم کنید. اینگونه بگویم که ما قصد داریم در حین تجربه بخش تک نفره، بهترین تجربه ممکن از حالت چندنفره آنلاین را برای شما رقم بزنیم.

بازی Borderlands 3 که هم اکنون مراحل ساخت و توسعه خود را در استودیوی «گیرباکس سافت ور» طی می کند، قرار است در تاریخ 22 شهریور امسال (13 سپتامبر) روی پلتفرم‌ های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان، گوگل استادیا و رایانه‌ های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز منتشر شود.

ارسال نظر