مشخصات فنی و ظاهری سامسونگ گلکسی تب S6 برملا شد!

رسانه کلیک – اخیرا اطلاعات بیشتری درباره مشخصات سامسونگ گلکسی تب S6 فاش شده است. برای آگاهی از مشخصات باتری، دوربین و میزان حافظه داخلی این محصول همراه ما باشید.

مشخصات فنی و ظاهری سامسونگ گلکسی تب S6 برملا شد!

نسل جدید تبلت های پرچمدار سامسونگ به نام گلکسی تب S6 در ماه آینده وارد بازار می شوند. اطلاعات بسیاری تاکنون درباره مشخصات این تبلت ها به دست آمده است. تصاویر اولیه از گلکسی تب S6 به همراه برخی خصوصیات آن، حدودا چند هفته پیش لو رفت ( تصاویر تبلت سامسونگ گلکسی Tab S6 فاش شد ). حال اطلاعات بیشتری درباره این تبلت در وبسایت های آنلاین گزارش شده است.

با اینکه در اخبار اولیه درباره گلکسی تب S6، گفته شده بود که این دستگاه مجهز به باتری ۶۸۴۰ میلی آمپر ساعتی است، اما طبق اظهارات یک منبع موثق، سامسونگ قصد دارد تا در تبلت جدید خود از یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعت استفاده کند. البته هر دو نوع این باتری ها، توانایی کمتری نسبت به باتری گلکسی تب S4 با ظرفیت ۷۳۰۰ میلی آمپر ساعت دارند. یکی دیگر از اطلاعات جذاب فاش شده درباره گلکسی تب S6، وجود یک دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی در پشت آن است. یک سنسور ۸ مگاپیکسلی نیز در جلوی دستگاه به چشم می خورد.

سامسونگ گلکسی Tab S6 از نمایشگر ۱۰٫۵ اینچی AMOLED با وضوح ۲K و همچنین پردازنده قدرتمند اسنپدراگون ۸۵۵ کوالکام بهره می برد. وزن این تبلت ۶۰ گرم کمتر از گلکسی تب S4 و برابر با ۴۲۰ گرم است. مدل پایه گلکسی تب S6 به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگایت حافظه داخلی مجهز می شود. مدل بالاتر این تبلت کره ای با رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی نیز بازار خواهد شد. خریداران می‌ توانند در این تبلت از کارت حافظه خارجی استفاده کنند.

از جمله ویژگی های دیگر این پرچمدار می توان به ۴ بلندگوی AKG، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از DeX سامسونگ، دستیار Bixby و قلم S Pen اشاره کرد. این تبلت در رنگ های آبی، خاکستری و صورتی و در نسخه های وای فای و LTE در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر