ردمی نوت 7 پرو به چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می شود؟

رسانه کلیک - اطلاعات جدید به استفاده از چیپست اسنپدراگون 675 و همچنین سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی گوشی ردمی نوت 7 پرو اشاره می کند.

ردمی نوت 7 پرو به چیپست اسنپدراگون 675 مجهز می شود؟

در تاریخ 10 ژانویه گوشی شیائومی ردمی نوت 7 معرفی شد. ردمی در زمان رونمایی این دستگاه خبر از معرفی گوشی ردمی نوت 7 پرو در ماه های آینده داد.

به تازگی شایعاتی در رابطه با این گوشی هوشمند در فضای مجازی منتشر شده است. بسیاری از افشاگران به استفاده از چیپست اسنپدراگون 675 در محصول آینده ردمی اشاره می کنند.

این چیپست جدید در ماه اکتبر سال گذشته میلادی معرفی و شیائومی ادعا کرد اولین گوشی هوشمند مجهز به این پردازنده را در آینده در معرض دید عموم قرار می دهد.

گزارش های اخیر به این موضوع اشاره کرده اند که چیپست اسنپدراگون 675 به عنوان قلب تپنده گوشی های موتورولا P40، هایسنس U30 و میزو نوت 9 مورد استفاده قرار می گیرد.

انتظار می رود ردمی نوت 7 پرو به عنوان اولین گوشی هوشمند مجهز به این پردازنده جدید معرفی شود. این چیپست 11 نانومتری از هسته های پردازشی قدرتمندتری در مقایسه با اسنپدراگون 710 بهره می برد.

این پردازنده جدید به شیائومی اجازه می دهد برای محصول جدید خود دوربین قدرتمندتری را در نظر بگیرد. گفته می شود این دستگاه دارای سنسور 48 مگاپیکسلی سونی IMX586 برای دوربین اصلی خود است.

ردمی نوت 7 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی است؛ با این حال ردمی سنسور سامسونگ ایزوسل SM1 را برای آن در نظر گرفته است.

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نسخه های مختلف گوشی ردمی نوت 7 پرو و همچنین قیمت آن در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

ردمی نوت 7 در بالاترین نسخه خود دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و با قیمت 207 دلار به فروش می رسد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود گوشی Redmi Note 7 پرو دارای قیمتی نزدیک به 250 دلار باشد.

ارسال نظر