شرکت فیت بیت به فروش می رسد؟

رسانه کلیک - شرکت فیت بیت قصد دارد تمام یا بخشی از امتیازات خود را به شرکت های دیگر واگذار کند. عده ای دلیل این امر را عدم دستیابی فیت بیت به بازده مناسب دانسته اند. 

شرکت فیت بیت به فروش می رسد؟

ظاهرا فیت بیت تصمیم گرفته تا بخشی از اختیارات خود را به دست کمپانی های دیگر بسپارد. منابع رویترز گفته اند که این شرکت آمریکایی در حال گفتگو با بانک سرمایه گذاری Qatalyst Partners درباره امکان واگذاری بخشی از اختیارات خود به خریداران بالقوه است. بانک Qatalyst نیز با تاکید بر این موضوع اعلام کرده که در صورت موافقت با فروش، شرکت هایی مثل آلفابت و کمپانی های خصوصی مایل به خرید آن هستند. با اینکه فیت بیت هنوز تصمیم قطعی در این باره اتخاذ نکرده، اما طبق اخبار منتشر شده، امکان فروش یکجا نیز وجود دارد. لازم به ذکر است؛ تاکنون هیچ یک از شرکت های فیت بیت یا آلفابت اظهار نظری درباره این موضوع نکرده اند.

به هر حال این شرکت احتمالا دلایل خوبی برای فروش خود دارد. علیرغم موفقیت این شرکت در ورود به صنعت ساعت های هوشمند، فیت بیت هنوز نتوانسته به بازده مطلوبی دست پیدا کند. از طرف دیگر اشتباهات متعددی از سوی این کمپانی سر زده که از جمله آن ها می توان به فروش ضعیف ساعت های Versa Lite اشاره کرد. با اینکه قیمت تمام شده این ساعت حدود 200 دلار بوده، اما Versa Lite تنها با قیمت 160 دلار در اختیار خریداران قرار گرفته است. ساعت Versa Lite می تواند فعالیت های ورزشی و ضربان قلب را ردیابی کند، اما فاقد ویژگی هایی نظیر ذخیره سازی مستقیم آهنگ است.

فیت بیت

کمپانی فیت بیت یکی از پیشگامان تولید دستگاه های پوشیدنی به شمار می آید. این شرکت به منظور تنوع بخشی به جریان درآمدزایی خود، با سازمان های بیمه سلامتی همکاری کرده و توانسته به جایگاهی در صنعت مراقبت های بهداشتی دست یابد. بنابراین حتی اگر فیت بیت به تنهایی به فعالیت خود ادامه دهد، باز هم خطر قریب الوقوعی این شرکت را تهدید نخواهد کرد. اما فروش بخشی از دارایی ها می تواند جان دوباره ای به این تولیدکننده ببخشد و فرصت دوباره ای را جهت رقابت با کمپانی های دیگر فراهم آورد.

ارسال نظر