دنیس کواید در فیلم ریگان به عنوان رییس جمهور آمریکا ظاهر می شود

رسانه کلیک - دنیس کواید در فیلم ریگان به عنوان چهلمین رییس جمهور آمریکا ایفای نقش می کند. این فیلم به کارگردانی شان مک نامارا، اوایل سال 2022 روی پرده سینما می رود.

دنیس کواید در فیلم ریگان به عنوان رییس جمهور آمریکا ظاهر می شود

در تصویر جدید منتشر شده از فیلم بیوگرافی ریگان، چهره دنیس کواید در نقش چهلمین رییس جمهور ایالات متحده نظر مخاطبین را به خود جلب می کند. کواید در چند سال اخیر حضور کم رنگی در سینما داشته است، اما بازی در نقش ریگان، وضعیت این هنرپیشه را تغییر می دهد.

رونالد ریگان پیش از رسیدن به منصب ریاست جمهوری در سال 1981، به مدت تقریبا سی سال به عنوان بازیگر هالیوودی مشغول به کار بود. پس از هشت سال فرمانداری کالیفرنیا، وی به کاخ سفید قدم گذاشت. ریگان در طی دو دوره ریاست جمهوری، درگیر رسوایی های متعددی بوده که از جمله آن ها می توان به ماجرای ایران- کنترا، حمله به گرنادا، و واکنش ناپسند او به اپیدمی بیماری ایدز اشاره کرد. با این حال، ریگان هنوز هم حامیان وفادار خود را دارد که اقدامات وی را به نفع ایالات متحده می دانند. به همین خاطر، شان مک نامارا تصمیم گرفته تا زندگی چهلمین رییس جمهور آمریکا را در معرض نمایش قرار دهد.

طبق گزارش های متعدد، فیلم ریگان در اوایل سال 2022 به اکران در می آید. به لطف تصویر منتشر شده از EW می توان مشاهده کرد که بازیگر انتخاب شده از شباهت بسیاری نسبت به رییس جمهور فقید ایالات متحده برخوردار است.

با اینکه اکثر فیلم های بیوگرافی، رویدادهای شناخته شده از زندگی نقش اصلی را به تصویر می کشند، اما گفته می شود که مک نامارا زمان زیادی را صرف جمع آوری حکایاتی کرده که هرگز به گوش عموم نرسیده است. این فیلم، کل داستان زندگی ریگان را به نمایش می گذارد؛ از بچگی در ایلینوی تا روزهای بعد از ریاست جمهوری. طبق ادعای مک نامارا، فیلم ریگان درباره به رخ کشیدن برتری یک رییس جمهور نسبت به دیگری نیست. در واقع تمرکز اصلی این فیلم، پرداختن به ایده نجات جهان از شر کومونیست توسط ریگان است، که البته بسیاری افراد با آن مخالفت دارند.

ارسال نظر