رویداد سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار برگزار شد

۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با حمایت هلدینگ طرفه‌نگار و فعالان اکوسیستم استارتاپی برگزار شد

رویداد سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار برگزار شد

به گزارش کلیک، ۶۷اُمین نشست سرمایه‌گذاری کارایا با همراهی هلدینگ طرفه‌نگار در تاریخ ۲۵ دی ۱۴۰۲ با حضور جمعی از فعالان اکوسیستم استارتاپی، سرمایه‌گذاران نیک‌اندیش کارایا و کارآفرینان در صداستارتاپ سالن سلام با راهبری آرش سروری"برنامه‌ساز و تسهیل‌گر رویدادهای نوآورانه، فناورانه و استارتاپی"برگزار شد.

498

در این رویداد نسرین رضایی "دبیر اجرایی کارایا" رویداد سرمایه‌گذاری کارایا را بعنوان یکی از اهداف کارایا و اعضای سرمایه‌گذار نیک‌اندیش در راستای تشویق، ترویج و آموزش فرهنگ و مفاهیم مرتبط با کسب و کارهای نوپا اعم از سرمایه‌گذاری و کارآفرینی اعلام کرد.

در بخش ابتدایی بعد از پذیرش و پذیرایی از مهمانان، آرش سروری ضمن خوشامدگویی به مدعوین با ارائه توضیحی در خصوص روند برنامه به چرایی و هدف از برگزاری رویدادهای استارتاپی پرداخت.

در این رویداد، کارایا میزبان فعالان اکوسیستم کارآفرینی، استارتاپ‌ها، وی‌سی‌ها و شتاب‌دهنده‌ها بود و در طول رویداد حاضران شاهد دو سخنرانی کلیدی، دو ارائه استارتاپی در حوزه کودک، یک پنل تخصصی و ارائه گزارشی از استارتاپ‌ تگموند"یکی از استارتاپ‌های پرتفو کارایا" بودند.

سخنرانان کلیدی این رویداد شامل گفتگوی:

500

 محمد درخشان"مدیر ستاد هلدینگ طرفه‌نگار" در خصوص معرفی هلدینگ‌طرفه‌نگار، شرکت‌های زیرمجموعه و محصولات جدید از جمله: پلتفرم برگزاری رویداد هوشمند بیزآپس ( www.bizups.ai/fa ) نسرین رضایی"دبیر اجرایی کارایا" و احمدرضا صادقی"مدیر اجرایی نیک ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا" در خصوص عملکرد کارایا، ارائه آمارهای سرمایه‌گذاری و اعضای فعلی کارایا و برنامه‌های پیش رو بود.

طبق روند جلسات سرمایه‌گذاری کارایا استارتاپهای نینوپیا و رنت تویز که در حوزه کودک مشغول فعالیت هستند ارائه‌ای جهت معرفی فعالیت‌ خود و پرسش و پاسخ با سرمایه‌گذاران داشتند.

پنل امنیت داده ها در استارتاپها

501در این رویداد پنلی با موضوع "امنیت داده در استارتاپ‌ها" با راهبری احمدرضا صادقی(مدیراجرایی نیک‌ونچرز و عضو هیات اجرایی کارایا) با حضور سهراب بهروزیان"مدیر ارشد زیرساخت و امنیت دیجیکالا" ، مجتبی مددخانی"مدیر انفورماتیک شرکت فناوری اطلاعات هلو" صابر غفاری مقدم "کارشناس رسمی قوه قضاییه در رشته کامپیوتر، فناوری اطلاعات و ارتباطات و فضای مجازی" و رویا دهبسته "مدیرعامل پلتفرم خدمات امنیتی باگدشت" برگزار شد که شامل پرسش و پاسخ و گفتگو بود.


و بخش پایانی رویداد سرمایه‌گذاری شامل پذیرایی از مهمانان و شبکه‌سازی اعضای نیک‌اندیش کارایا و مهمانان بود.

495

 

ارسال نظر