لیست پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021 به همراه قسمتی از متن

روش‌های متعددی برای یادگیری وجود دارد، اما هیچ‌یک از آن‌ها ارزنده‌تر و لذت‌بخش‌تر از مطالعه کتاب نیست. با انتخاب از لیست پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021 با ادبیات و نگرش فوق‌العاده نویسندگان سراسر دنیا آشنا شوید.

لیست پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021 به همراه قسمتی از متن

لیست پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

کتاب‌های پرفروش به دلایل خوبی به این لقب رسیده‌اند. مجموعه مخاطبین آن‌ها محدود نیست و خریدار با کمال میل حاضر است در ازای پرداخت پول به مطالعه این کتاب‌ها بپردازد. کتاب‌های خارجی ما را با دیدگاه‌های متفاوت آشنا کرده و فرهنگ، تاریخچه، تربیت و تصورات موجود در قلمروهای مختلف جهان را به ما نشان می‌دهند.

ثروت خوب است، اما علم و آگاهی طنابی نامرئی بوده که در زمان مناسب نجات‌بخش شما خواهد بود. جامعه فرهیخته کتاب‌خوان نیازی به یادآوری ارزش‌ها و مزایای کتاب‌خوانی ندارند. پس مستقیما به سراغ معرفی پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021 می‌رویم.

کتاب نبرد من

نویسنده: آدولف هیتلر

سال نشر: 1925

قسمتی از متن کتاب «حکومت غول‌آساى ایالات متحد امریکا، با منابع و ذخایر عظیم خاک بکرش، به مراتب آسیب‌ناپذیرتر از رایش آلمان در محاصره است. اگر روزى برسد که تاسى که سرانجام سرنوشت ملت‌ها را معین مى‌کند در آن کشور ریخته شود، انگلستان اگر تنها بماند سرنوشتى محکوم به مرگ خواهد داشت. بنابراین، انگلستان مشتاقانه دست خود را به سوى عضوى از نژاد زرد دراز خواهد کرد و وارد اتحادى خواهد شد که شاید از نظر نژادى نابخشودنى باشد؛ اما از لحاظ سیاسى نمودار یگانه امکان تحکیم جایگاه جهانى بریتانیا در برابر تحولات شدید و توان‌فرسایى است که در قاره‌ى امریکا روى مى‌دهد.»

کتاب جهانی که من می بینم

نویسنده: آلبرت انیشتین

سال نشر: 1934

قسمتی از متن کتاب « من به آزادی بشر در معنای فلسفی اعتقاد ندارم. هرکس نه تنها به واسطه عوامل خارجی بلکه به واسطه نیروی داخلی و نیازهای معنوی خویش نیز در تکاپو است. شوپنهاور می گوید: «شخص می تواند آن چه را که اراده کرده است انجام دهد ولی نمی تواند با آن چه که روی خواهد داد مقابله نماید. این مطالب از جوانی الهام بخش من بوده است و در مقابل سختی های زندگی خودم نسبت به مشاهده مشکلات دیگران تسلی خاطر و در مقابله با حوادث، صبور و شکیبایم نموده است.»

کتاب آیشمن در اورشلیم

نویسنده: هانا آرنت

سال نشر: 1963

پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

قسمتی از متن کتاب «آن لافِ عجیبِ ما قائل به هیچ نوع تفکیکِ قومیتی نیستیم هم از همین‌جا می‌آید، که البته در اسرائیل چندان عجیب به نظر نمی‌رسید، اینجا قواعد شرع خاخامی بر احوال شخصیه و نسب شهروندان یهودی حاکم است و در نتیجه هیچ یهودی‌ای نمی‌تواند با یک غیریهودی ازدواج کند؛ ازدواجی که خارج از اسرائیل منعقد شده به رسمیت شناخته می‌شود، اما فرزندان حاصل از ازدواج‌های مختلط، قانوناً حرام‌زاده‌اند (فرزندانِ والدین یهودی که خارج از ازدواج متولد شوند مشروع هستند)، و اگر کسی مادر غیریهودی داشته باشد، نه می‌توان با او ازدواج کرد و نه اجازه دفن او را می‌دهند.»

کتاب مغازه خودکشی

نویسنده: ژان تولی

سال نشر: 2007

پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

قسمتی از متن کتاب: «آلن! آخه چندبار باید بهت بگم؟ وقتی مشتری‌هامون از مغازه خرید می‌کنن، بهشون نمی‌گیم به‌زودی می‌بینمت. ما باهاشون وداع می‌کنیم. چون دیگه هیچ‌وقت برنمی‌گردن. آخه کِی این رو توی کله‌ت فرو می‌کنی؟ و یه چیز دیگه؛ این جیک‌جیک کردنت رو تموم کن. وقتی یکی میاد این جا نباید بهش بگی صبح به خیر. تو باید با لحنِ یه بابامُرده به‌شون بگی چه روزِ گندی مادام. یا مثلا بگی امیدوارم اون دنیا جای بهتری براتون باشه، موسیو. خواهش می‌کنم لطفا این لبخندِ مسخره رو هم از رو صورتت بردار. می‌خوای این یه لقمه نون رو ازمون بگیری؟»

کتاب جزء از کل

نویسنده: استیو تولتز

سال نشر: 2008

قسمتی از متن کتاب «هیچ وقت نمی‌شنوید ورزشکاری در حادثه‌ای فجیع، حس بویایی‌اش را از دست بدهد. اگر کائنات تصمیم بگیرد درسی دردناک به ما انسان‌ها بدهد، که البته این درس هم به هیچ درد زندگی آینده‌مان نخورد، مثل روز روشن است که ورزشکار باید پایش را از دست بدهد، فیلسوف عقلش، نقاش چشمش، آهنگساز گوشش و آشپز زبانش را. درس من؟ من آزادی‌ام را از دست دادم و اسیر زندانی عجیب شدم.»

کتاب اثر مرکب

نویسنده: دارن هاردی

سال نشر: 2010

قسمتی از متن کتاب «بالاخره وقت آن رسیده کسی رک و پوست‌‏کنده این واقعیت را به شما بگوید که مدت‌‏هاست سرتان را شیره مالیده‏‌اند. هیچ گلوله‌‏ی جادویی وجود ندارد که به مشکلات موجود در مسیر موفقیت تیر خلاص را بزند، هیچ دستور پخت مخفی‏ای برای طبخ موفقیت و هیچ راه میان‌‏بری برای رسیدن به آن وجود ندارد ... قبل از این‏که بیشتر در این مورد صحبت کنیم، باید هشداری به شما بدهم: دستیابی به موفقیت کاری دشوار است. تبدیل‏‌شدن به فردی ثروتمند، بانفوذ و کسی که در زمینه‌‏ی کاری‏اش در سطح جهانی است، روندی کند و طاقت‌‏فرسا دارد.»

همچنین بخوانید: لیست پرفروش ترین کتاب های ایرانی 1400

کتاب هنر شفاف اندیشیدن

نویسنده: رولف دوبلی (ترجمه عادل فردوسی پور)

سال نشر: 2011

پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

قسمتی از متن کتاب «چند وقت پیش، وقتی عجله داشتی به‌موقع به پرواز یا قطارت برسی، امکان داشت به یکی از شاگردان فرقه‌ هاره کریشنا برخورد کنی که با ردای زعفرانی رنگ خود این طرف و آن طرف می‌رود. یکی از اعضای این فرقه با لبخند گلی را به تو می‌داد و اگر تو هم مثل سایر مردم باشی، گل را می‌گرفتی، صرفاً برای این که بی‌ادب به نظر نرسی. اگر می‌خواستی آن را رد کنی، محترمانه به تو می‌گفتند بگیرش، این هدیه‌ی ما به توست. و وقتی می‌خواستی گل را در سطل آشغال بعدی بیندازی، می‌دیدی چند گل دیگر هم در آن وجود دارد.»

کتاب ساکت شو و انجامش بده

نویسنده: برایان تریسی

سال نشر: 2016

قسمتی از متن کتاب «استاندارد مسئولیت خود را از استانداردی که دیگران از شما انتظار دارند بالاتر ببرید. هرگز عذرخواهی نکنید.» هنری وارد بیچر هدف شما این است که احساس کنید قدرتمند، هدفمند، لایق و قادر بر انجام همه کارهایی هستید که برای رسیدن به اهداف دلخواهتان به آن‌ها نیاز دارید. اما پیش از انجام هر کاری لازم است اول، کار دیگری انجام دهید. شما برای همین شخصی که امروز هستید؛ برای هر کاری که تاکنون انجام داده‌اید؛ برای هر چیزی که تاکنون به آن نائل شده‌اید؛ و برای همه اهدافی که در ماه‌ها و سال‌های آینده به آن‌ها خواهید رسید باید مسئولیت 100 درصد را بپذیرید. شما مسئول هستید. هیچ‌کس برای نجات نمی‌آید. همه‌چیز به عهده خودِ شماست.»

کتاب تختخوابت را مرتب کن

نویسنده: ویلیام اچ مک ریون

سال نشر: 2017

پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

قسمتی از متن کتاب «هیچ‌یک از ما از لحظات دردناک زندگی در امان نیستیم. مثل آن قایق پارویی کوچک که اساس تمرینات دوره‌ نیروی دریایی ما بود، لازم است که همه‌ ما گروهی از افراد خوب و درست را برای رسیدن به مقصد زندگی در کنار خود داشته باشیم. شما به‌تنهایی از پسِ پارو زدن برنمی‌آیید. کسی را پیدا کنید تا زندگی خود را با آن قسمت کنید. تا جایی که امکان دارد دوست پیدا کنید و هرگز فراموش نکنید که موفقیت شما در گرو دیگران است.»

کتاب خودت باش دختر

نویسنده: ریچل هالیس

سال نشر: 2018

پرفروش ترین کتاب ‌های خارجی 2021

قسمتی از متن کتاب «اگر کرم ابریشم بخواهد تا ابد کرم ابریشم بماند، اگر به این نتیجه برسد که آشوب و دردسرهاى تبدیل شدنش خارج از توان تحملش است، هرگز نخواهد فهمید که مى‌توانسته تبدیل به چه موجودى بشود. به نظر شما هم این تغییر کلى در زندگى‌اش دردناک نیست؟ فکر نمى‌کنید ترسناک و دشوار است؟ البته که هست. اما اگر او با ترسش مقابله نمى‌کرد، اگر اجازه نمى‌داد تغییرات او را به آن کسى که واقعا هست تبدیل کند، ما هرگز نمى‌فهمیدیم او چه موجود زیبایى است و خودش هم هرگز نمى‌فهمید که مى‌تواند پرواز کند.»

کتاب خودت را به فنا نده

نویسنده: گری جان بیشاپ

سال نشر: 2019

قسمتی از متن کتاب «ما دائماً به خودمان رشوه می‌دهیم. ما انواع و اقسام بهانه را در دسترس داریم که به خودمان بگوییم: نمی‌توانیم! نمی‌توانم، نمی‌توانم، نمی‌توانم؛ اما بدان که می‌توانی. این‌ها همه بهانه است. تو همۀ اقدامات مهم را به خودت وعده و وعید می‌دهی، و با فهرست بلند بالایی از دلایل، از انجام آن‌ها طفره می‌روی و تنها چیزی که پس از آن نصیبت می‌شود این است که تبدیل به یک آدم چرندگو می‌شوی. با این کار، تو بدتر از هرکس دیگری به خودت خیانت می‌کنی!»

ارسال نظر