زمان برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو 2020

المپیک امسال به هر سختی که بود برگزار شد. اما متأسفانه چیزی به پایان بازی‌ها و برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو 2020 باقی نمانده است.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه المپیک توکیو 2020

پخش زنده المپیک 2020

شمارش معکوس تا اختتامیه المپیک توکیو 2020

هفده روز از آغاز بازی‌های المپیک توکیو 2020 می‌گذرد و ما در این مدت شاهد افتخارآفرینی و رکوردشکنی ورزشکاران مختلفی بوده‌ایم. اما شاید جالب باشد بدانید که با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا در ژاپن و سایر کشورهای جهان مراسم اختتامیه المپیک، امسال به گونه دیگری برگزار می‌شود.

زمان برگزاری مراسم اختتامیه المپیک 2020

مراسم اختتامیه المپیک روز یکشنبه 17 مرداد ساعت 15:30 به وقت تهران برگزار شده و تا سه ساعت ادامه پیدا می‌کند. سالن المپیک توکیو طی این مراسم نیز مانند مراسم افتتاحیه کاملا خالی از تماشاگر خواهد بود.

تاریخ برگزاری المپیک پاریس 2024

المپیک بعدی 5 مرداد 1403 آغاز شده و 21 مرداد پایان می‌یابد. در مراسم اختتامیه امسال، پرچم فرانسه همراه با پرچم ژاپن و یونان به اهتزاز درمی‌آید تا مردم دنیا با میزبان دوره بعدی مسابقات آشنا شوند.

اگر به خاطر داشته باشید در اختتامیه المپیک ریو، تصاویری از کاراکترهای معروف ژاپنی مثل هلو کیتی، پک من و برخی شخصیت‌های انیمه در تلویزیون سالن به نمایش درآمد و افراد با آنچه در المپیک توکیو انتظارشان را می‌کشید آشنا شدند. احتمالا در اختتامیه روز یکشنبه نیز اتفاق مشابهی رخ خواهد داد.

تاریخ برگزاری پارالمپیک توکیو

علاقه‌مندان دنیای ورزش می‌توانند از روز سه‌شنبه 2 شهریور به تماشای پارالمپیک توکیو بنشینند. این بازی‌ها به مدت 12 روز ادامه پیدا کرده و 14 شهریور پایان می‌یابد. در این رویداد شاهد 539 مسابقه مختلف در 22 رشته ورزشی، از جمله بدمینتون و تکواندو خواهیم بود.

ارسال نظر