کروم بوک پیکسل جدید گوگل به زودی وارد میدان می شود

رسانه کلیک - گوگل ظاهرا قصد دارد جانشین کروم بوک قبلی خود را که دو سال از عرضه آن می‌گذرد، به عنوان یک لپ تاپ پرچمدار مبتنی بر سیستم عامل کروم معرفی کند.

کروم بوک پیکسل جدید گوگل به زودی وارد میدان می شود

وب سایت اندروید پلیس در مطلبی نوشت گوگل در حال توسعه یک کروم بوک جدید به عنوان عضوی از محصولات خانواده پیکسل است تا آن را جانشین لپ تاپ سال ۲۰۱۵ خود که مبتنی بر سیستم عامل کروم بود، کند.

معرفی این محصول مقارن با معرفی دو گوشی جدید پیکسل گوگل خواهد بود که به عنوان پرچمداران این شرکت در بازار تلفنهای هوشمند از اندروید Oreo بهره می‌برند.
البته منبع این خبر حاضر نشد مشخصات بیشتری از این کروم بوک را علنی کند و از این رو، نمی‌دانیم آیا این محصول جدید هم مثل تبلت پیکسل C شرکت گوگل که اواخر سال ۲۰۱۵ پا به بازار گذاشته بود، یک تبلت-لپ‌تاپ هیبریدی است یا صرفا با یک لپ تاپ خالص روبرو هستیم.
شایان ذکر است؛ گوگل قیمت اولیه کروم بوک پیکسل ۲۰۱۵ را که به پردازنده اینتل Core i5، رم ۸ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه SSD مجهز بود، ۹۹۹ دلار اعلام کرده بود؛ قیمتی مشابه مک بوک ایر ۱۳ اینچی اپل یا لپ تاپ XPS شرکت دل.
اگر گوگل بتواند در کروم بوک پیکسل جدید خود، سخت افزار بهتری برای مدیریت تعداد بیشتری از فعالیتها ارائه کرده و در عین حال همین رده قیمتی را حفظ کند، می‌توان فروش قابل ملاحظه ای را از آن انتظار داشت.
البته با توجه به وجود فاصله چند هفته ای تا پاییز که زمان تخمینی معرفی این کروم بوک است، نمی‌توان نظر قطعی در مورد هیچ یک از جزئیات آن ارائه داد و بر این اساس، چاره ای جز به انتظار نشستن برای انتشار اخباری رسمی از این محصول نداریم.

ارسال نظر