افزودن گزینه تغییر وضعیت برای Low Power Mode با این ترفند جیلبریک

عمر باتری یکی از نگرانی های اصلی دارندگان آیفون است. از این رو، حفظ عمر باتری یکی از اولین مواردی است که به ذهن ما خطور می کند. اپل این مسئله را با قابلیت جذاب Low Power Mode پوشش داده که در عمق تنظیمات آن قرار گرفته است.

افزودن گزینه تغییر وضعیت برای Low Power Mode با این ترفند جیلبریک

کلیک - اگر این شانس را دارید که از حالت جیلبریک برخوردار باشید و از جستجوی این حالت در هنگام نیاز به صرفه جویی باتری خسته شده اید، اکنون شما می توانید گزینه تغییر وضعیت CCLowPower را به Control Center اضافه کنید. در ادامه به برخی از جزئیات این ترفند جیلبریک می پردازیم.
برخی اوقات شما مدت زمان زیادی از دستگاه خود استفاده می کنید و نیز از یک منبع انرژی دور هستید، در این مواقع حالت کم مصرف می تواند بسیار مفید باشد. این ترفند جیلبریک شما را قادر خواهد کرد تا یک گزینه جدید به کنترل سنتر اضافه کنید، بنابراین بدون رفتن به بخش تنظیمات آیفون خود می توانید به راحتی حالت کم مصرف را فعال کنید.
همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، گزینه تغییر وضعیت حالت کم مصرف در قسمت راست کنترل سنتر قرار می گیرد. دکمه آن بسیار ساده است و فقط یک نقطه در مرکز را نشان می دهد. وقتی بر روی آن ضربه می زنید به رنگ سبز تغییر می کند و به شما اطلاع می دهد که حالت کم مصرف روشن شده است.
اجرای مرکز کنترل در دستگاه iOS یکی از ساده ترین کارها است. تنها کاری که باید انجام دهید کشیدن انگشت به سمت بالا از قسمت پایین صفحه نمایش است و بعد از آن شما گروهی از گزینه های تغییر وضعیت و دکمه های جذاب با عملکرد اصلی را در مقابل خود خواهید دید. با کنترل سنتر دیگر نیازی به وارد شدن به بخش تنظیمات و جستجو و به کارگیری عملکردهای گوناگون نیست. در مورد حالت کم مصرف نیز این گونه است.
اگر شما از کسانی هستید که دستگاه iOS خود را با استفاده از ابزار Yalu jailbreak جیلبریک کرده اید، پس خوشحال خواهید شد که بدانید CCLowPower فقط با iOS 10 کار می کند. بنابراین کسانی که دارای دستگاه iOS 9.3.3 جیلبریک شده با ابزار Pangu هستند با بدشانسی مواجه شده اند. سیستم عامل iOS 10 در مقایسه با نسخه قبلی خود دارای یک کنترل سنتر کاملاً باز طراحی شده است، در نتیجه به کار اندازی این گزینه تغییر وضعیت در فرمت iOS 9 کار ساده ای نیست.
اگر قبلاً دستگاهiOS 10 خود را با استفاده از ابزار Yalu jailbreak جیلبریک کرده اید، از امتحان کردن CCLowPower مطمئن باشید. اکنون نظر شما درباره CCLowPower چیست؟ آیا به نظر شما این ترفند جیلبریک مفید است؟

ارسال نظر