محصولات پرفروش کریتیو رو با گارانتی بی‌نظیر بخر

یکی از دغدغه‌هایی که پیش از خرید محصولات صوتی و تصویری دارید، چیست؟ احتمالا شما هم به این قضیه می‌اندیشید که اگر کالای جدید، دچار مشکل شود چه کاری از دستتان بر خواهد آمد؟

محصولات پرفروش کریتیو رو با گارانتی بی‌نظیر بخر

آیا باید به فروشنده مراجعه کنید، یا به گارانتی؟ آیا گارانتی موردنظر، ایراد را مربوط به محصول دانسته و کالا را تعویض می‌کند یا تعمیر؟ ایراد موجود در دستگاه، جزء خدمات تحت پوشش گارانتی هست؟

 

ضمانت 24 ماهه به همراه گارانتی تعویض M.IT Service

محصولات صوتی و تصویری کریتیو بار دیگر، پرقدرت‌تر از قبل به بازار ایران آمده‌اند. برند کریتیو که نام خود را با عرضه کارت صداهای خوش آوازه Sound Blaster بر سر زبان‌ها انداخت، بهترین نوع گارانتی خود که گارانتی تعویض دوساله است را در ایران ارائه خواهد داد.

 

تعویض بابت هر مشکلی، به شرطی که تقصیر خودت نباشه

در شرایطی که ایراد فنی محصول از جانب کاربر نباشد، می‌توانید برای تعویض محصول توسط گارانتی M.IT Service اقدام نمایید. به این ترتیب برای استفاده بلند مدت از دستگاه خود، خیالتان راحت خواهد بود.

 

چرا کریتیو؟

به احتمال زیاد، پیش از این با محصولات این برند آشنایی داشته‌ باشید. بنابراین سعی می‌کنیم تا بیشتر با ویژگی‌های منحصر به فرد محصولات جدید کریتیو آشنا شده و مزیت رقابتی این کالاها را بیشتر بشناسیم.

 

تکنولوژی‌ها و محصولات روز

 SXFI

گل سرسبد تکنولوژی‌های محصولات کریتیو، ویژگی Super X-Fi است. این ویژگی باعث می‌شود، کیفیت صدا به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به دیگر محصولات افزایش یابد.

همچنین ویژگی‌های دیگری مانند Acoustic Engine، Scout Mode و SmartComms Kit و … تجربه کاربری خوبی را برایتان رقم خواهند زد.

 

هدفون القایی

یکی از جذاب‌ترین محصولات کریتیو است که برای استفاده هنگام ورزش یا رانندگی و آگاهی از صداهای محیطی به همراه موسیقی، جالب خواهد بود.

 

قیمت خرید هدفون ضد آب و القایی Creative Outlier Pro+

 

هدفون بی‌سیم

در این دسته بندی، هدفون بی‌سیم با قیمت مناسب مانند SXFI Gamer و Zen Hybrid وجود دارد که هر کدام با تنوع بالایی عرضه شده است و به خاطر شارژدهی بالا و کیفیت صدای بی‌رقیب، می‌تواند توقع شما را از یک محصول بالا ببرد.

 

کارت صدای اینترنال و اکسترنال

تجربه سی ساله در عرضه کارت صدای Sound Blaster قابل چشم پوشی نیست. اگر گیمر یا پادکستر هستید، نیم نگاهی به این محصولات داشته باشید.

کارت صداهای اکسترنال کریتیو، برای علاقه‌مندان به صدای باکیفیت در هر جایی مفید خواهند بود. به این ترتیب می‌توانید لپ تاپ، کنسول بازی، سیستم PC و مک را به کارت صدایی مجهز کنید که امکان ضبط و شنیدن صدای استودیویی را برایتان فراهم کند.

 

ساندبار

اگر تمامی تکنولوژی‌های بالا مانند SXFI، ویژگی‌های مربوط به گیمینگ و شنیدن صدای با کیفیت را با فرم فاکتور مینیمال ترکیب کنید، به ساندبار کریتیو خواهید رسید که در برخی مدل‌ها چاشنی شارژدهی 6 ساعته نیز به آن اضافه شده که می‌تواند انرژی لازم برای ادامه هفته کاری را به شما تزریق کند.

 

اسپیکر

در این دسته بندی، محصولاتی مانند Pebble و MUVO وجود دارند که در برخی به ساب‌ووفر جداگانه و در برخی دیگر به ویژگی‌هایی مانند IPX7 مجهز شده‌اند.

 

قیمت خرید اسپیکر ضد آب Creative Muvo Go

 

چرا فروشگاه شاپ ام آی تی

به خاطر تجربه نمایندگی برندهایی مانند سامسونگ و MSI به همراه فروش محصولات سخت افزاری برندهای مختلف مثل ایسوس، سیگیت، وسترن دیجیتال، ال‌جی و …

 

قیمت مناسب

کریتیو با تمرکز روی ارائه محصولات با کیفیت و قیمت رقابتی به جایگاه خوبی از بازار رسیده است. اگر محصولات این شرکت را از نظر امکانات و قیمت، با برندهای دیگر مقایسه کنید، متوجه این قضیه خواهید شد.

 

پشتیبانی خوب

خدمات پس از فروش، حلقه گمشده در اکثر محصولات بازار به حساب می‌آید. کریتیو با ارائه گارانتی تعویض 24 ماهه، این اطمینان را به کاربر می‌دهد که از نظر کنترل کیفیت محصولات، دقت خوبی به خرج داده و در صورت بروز مشکل فنی، نگرانی بابت تعویض نخواهید داشت.

 

چه محصولاتی از کریتیو به درد چه کسانی می‌خوره؟

  • گیمر: افرادی که به دنیای گیم علاقه دارند، می‌تواند از محصولات مختلفی مثل ساندبار گیمینگ، هدفون گیمینگ و کارت صدای کریتیو لذت ببرند.

 

  • آهنگساز: اگر برای شروع به کار آهنگسازی، به دنبال یک کارت صدای کار راه انداز هستید، کارت صداهای اینترنال و اکسترنال Creative برای شروع آهنگسازی مناسب خواهند بود ولی برای کارهای حرفه‌ای‌تر، محصولات تخصصی دیگری در بازار وجود دارند.

 

  • تدوینگر: گرفتن یک خروجی خوب در تدوین، نیازمند شنیدن صدای خوب است. هدفون‌ها و کارت صداهای کریتیو این امکان را برایتان فراهم می‌کنند که بدون نیاز به صرف هزینه زیاد، به کیفیت صدای قابل توجهی دسترسی داشته باشید.

 

  • پادکستر: شروع کار برای ساختن یک پادکست محبوب، نیازمند ابزار ضبط و پخش با کیفیت صدا خواهد بود. این قضیه با استفاده از میکروفن‌ها، وبکم‌ها و کارت صداهای اینترنال و اکسترنال کریتیو به راحتی آب خوردن است.

 

  • مهم تر از همه، علاقه مندان به دنیای موسیقی می‌توانند از ساندبارهای قابل حمل و ثابت این شرکت نهایت لذت شنیداری را تجربه کنند. به علاوه اینکه اسپیکرهای رومیزی و شارژی این شرکت، برای استفاده هنگام گوش دادن به موسیقی، دیدن فیلم و اجرای بازی‌های مورد علاقه، کار را به خوبی در می‌آورند.

 

در چه صورتی می‌توانید از گارانتی تعویض 24 ماهه استفاده نمایید؟

  • آسیب به خاطر نوسان برق نباشد

  • آسیب به علت ضربه‌خوردگی ‌ در هنگام استفاده نباشد

  • آسیب به دلیل استفاده نادرست نباشد

 

نتیجه گیری

در رویدادی که به تازگی در ایران برگزار شد، شرکت Creative با همکاری فروشگاه ShopM.IT اقدام به ارائه محصولات خود در بازار ایران کرده است. محصولات کریتیو که از گذشته در بازار ایران وجود داشتند، حالا به طور رسمی و با شرایطی باورنکردنی عرضه شده‌اند.

ناگفته نماند، برای برخورداری از گارانتی تعویض شرکت Creative، لازم است محصول دارای گارانتی MIT Service را تهیه کنید. بنابراین محصولات کریتیو بدون گارانتی MIT Service فاقد اعتبار و پشتیبانی تعویض خواهد بود.

حالا می‌توانید با صرف هزینه نه چندان زیاد، محصولات برند کریتیو را تهیه کنید و با گارانتی تعویض 24 ماهه، خیال خود را از بابت خرابی دستگاه آسوده نمایید. شرکت Creative این اقدام را به منظور حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و ایجاد مزیت رقابتی متمایز با سایر برندها انجام داده است.

 

ارسال نظر