آنر واچ در تاریخ 9 آبان به همراه آنر Magic 2 معرفی می شود

رسانه کلیک - شرکت آنر مراسمی را در تاریخ 31 اکتبر برگزار می کند. در این مراسم علاوه بر گوشی آنر مجیک 2، آنر واچ نیز معرفی می شود.

آنر واچ در تاریخ 9 آبان به همراه آنر Magic 2 معرفی می شود

هواوی در گذشته نه چندان دور اعلام کرد در تاریخ 9 آبان از گوشی هوشمند آنر Magic 2 به صورت رسمی رونمایی می کند ( گوشی آنر مجیک 2 ماه آینده رونمایی می شود ). این غول فناوری چینی به تازگی اعلام کرده در این مراسم، محصول دیگری را نیز معرفی می کند.

به نظر می رسد در این تاریخ ساعت هوشمند آنر واچ در معرض دید عموم قرار می گیرد. این احتمال وجود دارد که آنر واچ نسخه ای از هواوی واچ GT باشد ( هواوی واچ GT و بند 3 پرو از راه رسید ). شرکت هواوی چند روز پیش از این اسمارت واچ به همراه گوشی های هوشمند سری میت 20 رونمایی کرد ( گوشی هواوی میت 20 به صورت رسمی معرفی شد ).

در گذشته شاهد عرضه گجت های هوشمند یکسان با نام های متفاوت در بازار بودیم که برای مثال می توان به آنر S1 اشاره کرد. این دستگاه در بازارهای جهانی با نام هواوی فیت به فروش رسید. با توجه به این موضوع، عرضه هواوی واچ جی تی با نام آنر واچ طبیعی به نظر می رسد.

شرکت آنر در شبکه اجتماعی Weibo پوستری از این محصول منتشر کرده که طراحی شبیه به هواوی واچ GT دارد. این شباهت می تواند به معنای یکسان بودن این محصول با ساعت هوشمند جدید هواوی باشد.

ساعت هوشمند هواوی واچ به سیستم عامل Wear OS مجهز نشده و از یک سیستم عامل انحصاری بهره می برد. این دستگاه تا 14 روز شارژدهی دارد و با قیمت 200 یورو در بازارهای اروپایی به فروش می رسد.

شرکت آنر در مراسم خود از گوشی آنر مجیک 2 نیز رونمایی می کند. این گوشی هوشمند از مکانیزم کشویی بهره می برد که در این بخش دوربین سلفی به همراه چندین سنسور قرار می گیرد ( تیزر آنر مجیک 2 به طراحی کشویی این گوشی اشاره می کند ).

ارسال نظر