گلکسی تب اس 4 در گیک بنچ ظاهر شد؛ استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835

رسانه کلیک - به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد در آینده نزدیک از گلکسی تب اس 4 رونمایی کند. این دستگاه به تازگی در بنچمارک گیک بنچ رویت شده است.

گلکسی تب اس 4 در گیک بنچ ظاهر شد؛ استفاده از پردازنده اسنپدراگون 835

به احتمال زیاد در آینده نزدیک با تبلت جدید سامسونگ ملاقات خواهیم کرد. اخیرا گلکسی تب اس 4 با شماره مدل SM-T835 در گیک بنچ حضور پیدا کرده است. بر اساس گیک بنچ با قدرتمندترین تبلت تولیدی سامسونگ تا به امروز روبه‌رو هستیم.

سه ماه گذشته دستگاهی با همین شماره مدل در بنچمارک AnTuTu حضور پیدا کرده بود. بنابر اطلاعات منتشر شده توسط این بنچمارک سامسونگ برای گلکسی تب اس 4 چیپستی با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی آدرنو 540 در نظر گرفته است. این مشخصات پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 را معرفی می کند.

این تبلت که به تازگی در گیک بنچ حاضر شده استفاده از این پردازنده را تایید می کند. بر اساس این بنچمارک قدرت تبلت آینده سامسونگ را پردازنده MSM8998 یا کوالکام اسنپدراگون 835 تامین می کند. این پردازنده را 4 گیگابایت رم همراهی خواهد کرد.

در آوریل سال گذشته سامسونگ از تبلت گلکسی Tab S3 رونمایی کرد. این محصول به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 820 مجهز شده است و از 4 گیگابایت رم بهره می برد. نسخه جایگزین این تبلت از پردازنده قدرتمندتری بهره می برد و همچنین به نمایشگر بزرگتری مجهز می شود. در حالی که گلکسی تب S3 دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی است، گلکسی تب اس 4 از نمایشگر 10.5 اینچی بهره می برد.

در گذشته بنچمارک AnTuTu برخی از مشخصات این دستگاه را مشخص کرده بود. بر اساس این بنچمارک تبلت گلکسی تب اس 4 به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد البته شاید دوریبن اصلی این دستگاه 13 مگاپیکسلی باشد. از دیگر مشخصات تبلت آینده سامسونگ می توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE اشاره کرد.

با توجه به حضور این تبلت در دو بنچمارک مختلف و همچنین دریافت تاییدیه از کشور روسیه انتظار می رود در آینده نزدیک با تبلت گلکسی تب S4 ملاقات کنیم.

ارسال نظر