سامسونگ گوشی گیمینگ می سازد!

رسانه کلیک - گزارشی تازه به تولید گوشی مخصوص بازی سامسونگ اشاره می کند. انتظار می رود این دستگاه دارای مشخصات فنی قدرتمندی باشد.

سامسونگ گوشی گیمینگ می سازد!

گوشی های گیمینگ در بازار طرفداران محصوص خود را دارد. در سال گذشته میلادی شرکت ریزر از اولین گوشی گیمینگ خود رونمایی کرد. پس از معرفی این محصول، شاهد حضور دستگاه های دیگری مانند شیائومی بلک شارک و ایسوس ROG Phone در بازار بودیم. به تازگی شرکت هواوی نیز از گوشی گیمینگ میت 20X رونمایی کرده است.

بر اساس گزارش های جدید، گوشی مخصوص بازی سامسونگ در حال توسعه است. هم اکنون اطلاعات دقیقی در رابطه با این اسمارت فون در فضای مجازی منتشر نشده است؛ با این حال ماه گذشته خبرها به توسعه یک گوشی هوشمند از سری A مجهز به پردازنده اسنپدراگون 845 اشاره داشتند.

انتظار می رود محصول جدید سری A سامسونگ، گوشی گیمینگ این کمپانی باشد. این دستگاه به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه مجهز می شود. انتظار می رود این گوشی هوشمند در نمونه های دیگر با 64 و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز در اختیار خریداران قرار بگیرد.

بر اساس گزارش ها، انرژی این محصول را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. به احتمال زیاد این گوشی هوشمند مانند گلکسی نوت 9 به سیستم خنک کننده آبی - کربنی مجهز می شود. گوشی مخصوص بازی سامسونگ از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 بهره می برد.

در رابطه با طراحی ظاهری این اسمارت فون اطلاعاتی منتشر نشده است؛ با این حال انتظار می رود سامسونگ برای طراحی این محصول از گوشی های گلکسی A7 و گلکسی A9 الهام بگیرد. در همین راستا این دستگاه به پنل های شیشه ای، فریم فلزی و نمایشگر بی کران مجهز می شود.

هم اکنون سامسونگ در رابطه با این دستگاه اظهار نظری نکرده است. این احتمال وجود دارد که در اواخر ماه نوامبر با این گوشی هوشمند ملاقات کنیم.

ارسال نظر