گوشی اوپو A7 در TENAA حضور یافت؛ دوربین اصلی دوگانه و 4 گیگابایت رم

رسانه کلیک - گوشی اوپو A7 در تنا ظاهر شد. این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19:9 بهره می برد.

گوشی اوپو A7 در TENAA حضور یافت؛ دوربین اصلی دوگانه و 4 گیگابایت رم

به تازگی یک گوشی هوشمند جدید اوپو با شماره مدل های PBFM00 و PBFT00 در تنا حضور پیدا کرده است. این دستگاه در گذشته با نام اوپو A7 تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده بود. در گذشته گزارش ها مشخصات فنی این دستگاه را مشخص کرده بودند.

گوشی اوپو A7 از صفحه نمایش 6.2 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. نسبت تصویر این نمایشگر برابر با 19:9 است. قدرت این گوشی هوشمند را یک چیپست 8 هسته ای با فرکانس 1.8 گیگاهرتز تامین می کند. بر اساس شایعات، اوپو برای این محصول پردازنده کوالکام اسنپدراگون 450 را در نظر گرفته است.

این دستگاه دارای 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی هوشمند به نمایشگر برش خورده مجهز شده که در این بخش، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار می گیرد. در بخش پشتی این اسمارت فون دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی خودنمایی می کند.

روی پنل پشتی گوشی اوپو A7 سنسور اثر انگشت قرار می گیرد. در گذشته گزارش ها به باتری 4230 میلی آمپر ساعتی این دستگاه اشاره کرده بودند؛ با این حال TENAA خبر از باتری 4100 میلی آمپر ساعتی آن می دهد. این باتری از شارژ سریع VOOC پشتیبانی می کند.

در حال حاضر شرکت اوپو گوشی OPPO A7X را در کشور چین به فروش می رساند. این دستگاه از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بهره می برد. قدرت این محصول را پردازنده هلیو مدیاتک P60 تامین می کند و به 4 گیگابایت رم مجهز شده است.

دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، 128 گیگابایت حافظه داخلی، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری 3500 میلی آمپر ساعتی سایر مشخصات گوشی اوپو A7X را تشکیل می دهد.

ارسال نظر