کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 به نمایشگر ال جی این دستگاه اشاره می کند

رسانه کلیک - گوگل چند هفته پیش به صورت رسمی از پرچمداران جدید خود رونمایی کرد. امروز iFixit موفق به کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 شده است.

کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 به نمایشگر ال جی این دستگاه اشاره می کند

گوگل سال گذشته گوشی های پیکسل 2 و پیکسل 2 XL را در معرض دید عموم قرار داد. در حالی که این محصولات از برند made by Google بهره می برند، شرکت های دیگری آن ها را طراحی کرده اند. امسال برای اولین بار شاهد طراحی گوشی های هوشمند سری پیکسل توسط این غول جستجوی اینترنتی هستیم.

گوشی گوگل پیکسل 3 ایکس ال به نمایشگر OLED مجهز شده که برخلاف مدل قبلی، وظیفه ساخت آن بر عهده سامسونگ گذاشته شده است. سال گذشته گوشی پیکسل 2 ایکس ال دارای پنل های شرکت ال جی بود.

به تازگی iFixit موفق به کالبدشکافی گوگل پیکسل 3 شده است. بر اساس اعلام iFixit، این گوشی هوشمند از نمایشگر 5.5 اینچی P-OLED تولید ال جی بهره می برد. به نظر می رسد این پنل کیفیت بالایی دارد.

صفحه نمایش مورد استفاده در گوشی پیکسل 3 علاوه بر ابعاد کوچک تر در مقایسه با گوشی گوگل پیکسل 3 XL، رزولوشن پایین تری نیز دارد. رزولوشن این نمایشگر برابر با 1080 × 2160 پیکسل است. امسال ال جی به عنوان دومین تولیدکننده نمایشگرهای مورد استفاده در آیفون های 2018 با اپل همکاری می کند.

گوشی گوگل پیکسل 3

گوشی گوگل پیکسل 3 به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده که گوگل برای محافظت از آن از گوریلا گلس 5 استفاده کرده است. قدرت این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. این چیپست دارای پردازنده گرافیکی آدرنو 630 است.

خریداران می توانند گوشی گوگل پیکسل 3 را در دو نسخه مجهز به 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. هر دو نمونه این دستگاه از 4 گیگابایت رم بهره می برد. گوگل مانند سال های گذشته، درگاه کارت حافظه خارجی برای محصولات خود در نظر نگرفته است.

از سایر مشخصات این اسمارت فون می توان به دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی دوگانه با سنسورهای 8 مگاپیکسلی، باتری 2915 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل پیش فرض اندروید 9 اشاره کرد.

ارسال نظر