مشخصات گوشی آنر 8C تعیین شد

رسانه کلیک - شرکت آنر در تاریخ 11 اکتبر از گوشی هوشمند جدید خود رونمایی می کند. به تازگی مشخصات گوشی آنر 8C در اینترنت منتشر شده است.

مشخصات گوشی آنر 8C تعیین شد

بسیاری از علاقه مندان به دنیای فناوری منتظر رونمایی از گوشی های میت 20 و میت 20 پرو در تاریخ 16 اکتبر هستند؛ با این حال زیر مجموعه هواوی چند روز زودتر از یک محصول جدید رونمایی می کند. شرکت آنر در تاریخ 11 اکتبر گوشی آنر 8C را در معرض دید عموم قرار می دهد.

امروز مشخصات گوشی آنر 8C در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این محصول میان رده اولین گوشی هوشمندی محسوب می شود که قدرت آن را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 632 تامین می کند. این چیپست ترکیبی از تراشه های اسنپدراگون 625، 626 و 636 بوده که مصرف انرژی کمی دارد.

مشخصات گوشی آنر 8C به معرفی این دستگاه در 2 نسخه اشاره می کند. خریداران می توانند این اسمارت فون را در نمونه ای مجهز به 4 گیگابایت و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا نسخه ای با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند.

بخش پشتی این دستگاه دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 را میزبانی می کند و در بخش جلویی آن یک سنسور 8 مگاپیکسلی تصاویر سلفی کاربران را به ثبت می رساند. دوربین اصلی این دستگاه دارای چیدمان عمودی است.

گوشی آنر 8C به نمایشگر 6.25 اینچی با رزولوشن 1080 × 2340 پیکسل مجهز می شود. این صفحه نمایش برش خورده دارای نسبت تصویر 19:9 است. در حالی که این دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است، کاربران در کشور چین می توانند آن را پیش خرید کنند.

خریداران در کشور چین باید 14 دلار برای پیش خرید این محصول هزینه پرداخت کنند. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت نهایی این گوشی هوشمند در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. برای آشنایی کامل با این محصول تنها باید چند روز دیگر صبر کنیم.

ارسال نظر