مشخصات گوشی هواوی Enjoy 9 Plus فاش شد

رسانه کلیک - مشخصات گوشی هواوی Enjoy 9 Plus به اینترنت راه پیدا کرد. این اسمارت فون به نمایشگر 6.5 اینچی و پردازنده Kirin 710 مجهز می شود.

مشخصات گوشی هواوی Enjoy 9 Plus فاش شد

در ماه مارس سال جاری میلادی شرکت هواوی از گوشی های سری اینجوی 8 رونمایی کرد. این محصولات شامل سه گوشی هوشمند می شوند که در بازارهای جهانی با نام های متفاوتی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

به تازگی مشخصات گوشی هواوی Enjoy 9 Plus به همراه رندر آن در فضای مجازی منتشر شده است. بر اساس اطلاعاتی که ایوان بلس در توییتر منتشر کرده، محصول آینده شرکت هواوی در مقایسه با نسل گذشته خود طراحی کاملا متفاوتی دارد.

این گوشی هوشمند به پنل پشتی و جلویی شیشه ای و فریم فلزی مجهز می شود. این دستگاه از نمایشگر برش خورده بهره می برد که این بریدگی میزبان دوربین سلفی دوگانه است.

مشخصات گوشی هواوی Enjoy 9 Plus به نمایشگر 6.5 اینچی با فناوری LCD و رزولوشن 2340 × 1080 پیکسل اشاره دارد. هواوی برای تامین قدرت این اسمارت فون از پردازنده Kirin 710 استفاده کرده است. این دستگاه از 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

گوشی اینجوی 9 پلاس به دوربین اصلی و سلفی دوگانه مجهز می شود. بر اساس اعلام ایوان بلس ، دوربین اصلی این گوشی هوشمند دارای سنسورهای 16 و 2 مگاپیکسلی است. این سنسورها دارای چیدمان عمودی بوده و در سمت چپ پنل پشتی آن قرار دارد.

دوربین سلفی این دستگاه دارای سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی است. انرژی این گوشی هوشمند شرکت هواوی را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند.

در گذشته شاهد حضور گوشی هواوی Y9 2019 در TENAA بودیم که از مشخصات تقریبا یکسانی با گوشی Enjoy 9 Plus بهره می برد. این محصول شرکت هواوی به دوربین اصلی دوگانه 20 و 2 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می شود و در چندین نسخه دارای 4/6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر