رندرهای هواوی میت 20 پرو حکایت از دوربین اصلی مربعی دارد

رسانه کلیک - رندرهای هواوی میت 20 پرو به فضای مجازی راه پیدا کرد. این رندرها حضور دوربین اصلی سه گانه در این گوشی هوشمند را تایید می کند.

رندرهای هواوی میت 20 پرو حکایت از دوربین اصلی مربعی دارد

در ماه آینده از چندین گوشی هوشمند جدید رونمایی می شود. هواوی در ماه اکتبر محصولات سری میت 20 را در معرض دید عموم قرار می دهد. این محصولات به اولین پردازنده 7 نانومتری دنیا، Kirin 980 مجهز می شوند.

به تازگی رندرهای هواوی میت 20 پرو در اینترنت منتشر شده که این دستگاه را درون قاب به نمایش می گذارد. این گوشی هوشمند ابعاد بزرگی دارد.

رندرهای هواوی میت 20 پرو به بریدگی صفحه نمایش این دستگاه و حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر اشاره می کند. در بخش پایینی این دستگاه پورت USB-C و حفره های اسپیکر به چشم می خورند. به نظر می رسد در بالای این گوشی هوشمند جک 3.5 میلی متری صدا قرار بگیرد.

این گوشی هوشمند به دوربین اصلی سه گانه مجهز می شود. این سه سنسور به همراه فلاش LED دارای طراحی مربعی شکل هستند. نمایشگر هواوی میت 20 پرو به صورت خمیده طراحی شده است ( نمایشگر هواوی میت 20 پرو خمیده و برش خورده است ).

[lightgallery images="190350,190347,190348,190349"]

در رندرهای منتشر شده شاهد حضور شارژ وایرلس هواوی نیز هستیم. این شارژر از استاندارد Qi پشتیبانی می کند و 15 واتی است. این شارژر دارای سطحی سیلیکونی بوده تا از سر خوردن گوشی جلوگیری کند.

یکی دیگر از تجهیزاتی که تصویر آن به اینترنت راه پیدا کرده، NM Card شرکت هواوی است. سرعت انتقال اطلاعات توسط این کارت حافظه خارجی برابر با 90 مگابایت بر ثانیه است. توسط این محصول می توان ویدیو با رزولوشن 4K ضبط کرد.

پرچمداران آینده هواوی به پردازنده کایرین 980 مجهز می شود. این پردازنده از 8 هسته پردازشی بهره می برد و با لیتوگرافی 7 نانومتری توسعه یافته است. این دستگاه در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می شود.

ارسال نظر