شیائومی Mi 8 پرو مجهز به حسگر زیر نمایشگر معرفی شد

رسانه کلیک - شیائومی امروز در مراسمی به معرفی تعدادی محصول جدید پرداخت. گوشی های شیائومی Mi 8 پرو و می 8 لایت از سوی این شرکت چینی رونمایی شدند.

شیائومی Mi 8 پرو مجهز به حسگر زیر نمایشگر معرفی شد

تفاوت می 8 پرو با Mi 8 را می توان همانند نسخه Explorer شیائومی می 8 در اسکنر اثر انگشت این گوشی جستجو کرد. Mi 8 Pro در 2 رنگ جدید طلایی گرگ و میشی و مشکی متمایل به سرخ عرضه می شود.

شیائومی اعلام کرده که حسگر اثر انگشت درون نمایشگر می 8 پرو در مقایسه با می 8 اکسپلورر عملکرد بهتری از خود نشان می دهد، به طوری که سرعت قفل گشایی این تلفن هوشمند 29 درصد سریع تر و دقت آن قریب به 8.8 درصد افزایش یافته است.

شیائومی Mi 8 پرو همانند نسخه Explorer از پنل پشتی شفافی بهره می برد. مشخصات سخت افزاری این گوشی تفاوت چندانی با می 8 ندارد. نمایشگر برش خورده می 8 پرو 6.21 اینچی و از نوع سوپر امولد با رزولوشن 2248 در 1080 است.

پردازنده اسنپدراگون 845 قلب تپنده این گوشی را تشکیل داده و 2 نسخه برای آن در نظر گرفته شده است؛ نسخه دارای رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت با قیمت 467 دلار و نسخه مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 525 دلار در اختیار علاقه مندان به این تلفن هوشمند قرار می گیرد.

شیائومی Mi 8 پرو

2 سنسور دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت OIS و زوم اوپتیکال در پنل پشتی این گوشی تعبیه شده و سنسور 20 مگاپیکسلی دارای گشودگی دیافراگم f/2.0 درون برش نمایشگر آن جا خوش کرده است.

ظرفیت باتری 3400 میلی آمپر ساعت و اندروید 8.1 اوریو از دیگر قابلیت های شیائومی Mi 8 پرو محسوب می شود. برای باز کردن قفل گوشی صرفا به اسکنر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بسنده نشده و مانند مدل می 8، این محصول نیز از سیستم فیس آنلاک مبتنی بر مادون قرمز برخوردار است.

پیش فروش این گوشی از امروز آغاز شده است و 21 سپتامبر این گوشی پشت ویترین مغازه ها قرار می گیرد.

ارسال نظر