آیفون 9 با نام آیفون XC معرفی می شود؟

رسانه کلیک - اپل در آینده نزدیک از آیفون های 2018 رونمایی می کند. شایعه ای جدید آیفون XC را به عنوان آیفون 9 معرفی کرده است.

آیفون 9 با نام آیفون XC معرفی می شود؟

اپل در تاریخ 12 سپتامبر گوشی های جدید خود را معرفی می کند ( اپل دعوتنامه های رونمایی محصولات جدید در تاریخ 21 شهریور را ارسال کرد ). بر اساس شایعات، این شرکت گوشی های آیفون 9، آیفون Xs و آیفون Xs پلاس را در معرض دید عموم قرار می دهد.

در گذشته تصویری از آیفون 9 در فضای مجازی منتشر شده بود که ماکت این گوشی هوشمند را به نمایش می گذاشت. این تصویر شایعات گذشته را تایید می کند. آیفون 9 به پنل پشتی شیشه ای و دوربین اصلی تکی مجهز شده است.

بر اساس شایعه ای جدید، اپل این دستگاه را با نام آیفون XC در اختیار خریداران قرار می دهد. به تازگی تصاویر صفحه فروش آیفون 9 در اینترنت منتشر شده که این گوشی هوشمند را در رنگ های متفاوتی نمایش می دهد ( صفحه فروش آیفون ۹ به رنگ های نارنجی تند و آبی کبالتی اشاره می کند ).

گزارش ها در گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل یکی از آیفون های 2018 را به قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز می کند. در حالی که شایعات خبر از حضور این ویژگی در آیفون 9 داده بودند، MacOtakara ادعا کرده آیفون XS از دو سیم کارت پشتیبانی می کند.

این احتمال وجود دارد که نسخه دو سیمکارته آیفون 2018 در کشورهایی مانند چین و یا هند عرضه شود. آیفون های 2018 دارای پنل های پشتی و جلویی شیشه ای است.

بر اساس تصاویر گذشته، طراحی پنل پشتی آیفون 9 یا آیفون XC شباهت زیادی به آیفون 8 دارد. این دستگاه دارای نمایشگر 6.1 اینچی با فناوری LCD است و از بریدگی صفحه نمایش بهره می برد.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با نام آیفون های جدید اظهار نظر قطعی کرد، با این حال شایعات اخیر به آیفون XC، آیفون Xs و آیفون Xs پلاس اشاره می کنند.

ارسال نظر