مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3

رسانه کلیک - مراسم گوگل در تاریخ 9 اکتبر (17 مهر) برگزار خواهد شد. این شرکت به تازگی دعوتنامه مراسم خود را برای رسانه ها ارسال کرده است.

مراسم گوگل 17 مهر ماه برگزار می شود؛ رونمایی از گوشی های سری پیکسل 3

چند هفته پیش گزارشی در اینترنت منتشر شده بود مبنی بر اینکه گوگل مراسمی را در تاریخ 9 اکتبر در شهر نیویورک برگزار می کند ( احتمال معرفی گوشی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 XL در تاریخ 17 مهر ). امروز دعوتنامه مراسم گوگل برای تاریخ 9 اکتبر در اختیار رسانه ها قرار گرفت.

انتظار می رود در این مراسم با پرچمداران جدید این کمپانی، گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 XL ملاقات کنیم. تا به امروز گزارش ها و شایعات زیادی در رابطه با این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

در گذشته تصاویر گوگل پیکسل 3 XL مشکی رنگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود ( گوگل پیکسل 3 XL مشکی رنگ در تصاویر جدید به نمایش گذاشته شد ). این دستگاه به نمایشگر 6.2 اینچی مجهز شده و دارای بریدگی صفحه نمایش است. ظاهرا گوگل برای تامین قدرت این محصول خود پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 را در نظر گرفته است.

این گوشی هوشمند به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. در حالی که بخش جلویی این دستگاه میزبان دوربین سلفی دوگانه است، روی پنل پشتی آن تنها یک سنسور دوربین قرار می گیرد. دوربین اصلی این دستگاه دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است.

علاوه بر پیکسل 3 XL، گوگل در مراسم خود از برادر کوچکتر آن نیز رونمایی خواهد کرد. بر اساس گزارش ها و شایعات، گوگل پیکسل 3 به نمایشگر 5.5 اینچی بدون بریدگی، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی و دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. هر دو پرچمدار آینده گوگل به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید 9 بهره می برند.

بر اساس پیش بینی های صورت گرفته، گوشی گوگل پیکسل 3 با قیمت پایه 649 دلار و گوگل پیکسل 3 XL با قیمت پایه 749 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. اطلاعات کامل در رابطه با این دو اسمارت فون در تاریخ 9 اکتبر منتشر می شود.

ارسال نظر