اولین کالبدشکافی گلکسی نوت 9 از سیستم خنک کننده متفاوت آن خبر می دهد

رسانه کلیک - تصاویر اولین کالبدشکافی گلکسی نوت 9 به اینترنت راه پیدا کرد. بر اساس این تصاویر گوشی نوت 9 از سیستم خنک کننده بزرگی بهره می برد.

اولین کالبدشکافی گلکسی نوت 9 از سیستم خنک کننده متفاوت آن خبر می دهد

چند روز پیش به صورت رسمی گوشی سامسونگ نوت 9 معرفی شد ( گوشی سامسونگ نوت 9 به صورت رسمی معرفی شد؛ دوربین هوشمند و قلم جادویی ). قیمت گلکسی نوت 9 از سوی سامسونگ برابر با 999 دلار و 1250 دلار اعلام شده است ( قیمت گوشی نوت 9 و زمان عرضه آن مشخص شد ). زمان عرضه نوت 9 برابر با 24 آگوست است.

به تازگی تصاویر اولین کالبدشکافی گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده است. همانطور که سامسونگ در مراسم رونمایی نوت 9 اعلام کرد، این گوشی هوشمند دارای سیستم خنک کننده برپایه آب است.

بر اساس تصاویری که به تازگی به اینترنت راه پیدا کرده، سامسونگ سیستم خنک کننده بزرگی را برای نوت 9 در نظر گرفته است. منبع منتشر کننده این تصاویر، لوله های مسی مورد استفاده در گلکسی نوت ۹ را مشابه با لپ تاپ ها می داند.

سامسونگ این سیستم خنک کننده جدید را «Water-Carbon» نامگذاری کرده و ادعا می کند که در این سیستم آب وجود دارد. این محصول مانند اکثر پرچمداران اندرویدی از لوله های مسی بهره می برد با این تفاوت که اندازه بزرگتری دارد.

مراحل کالبدشکافی گوشی نوت 9 تفاوتی با نسل گذشته خود، نوت 8 ندارد. در اطراف این دستگاه شکافی وجود ندارد تا آب نتواند به داخل آن نفوذ کند. این اسمارت فون غول پیکر دارای استاندارد IP68 برای جلوگیری از نفوذ آب و گرد و غبار است.

پورت شارژر این دستگاه به مادربورد متصل شده (البته قسمتی از مادربورد محسوب نمی شود) و محل قرارگیری قلم S Pen نیز کوچک تر شده است. گلکسی نوت ۹ به اسپیکر مکالمه بزرگتری در مقایسه با نسل گذشته خود مجهز شده که انتظار می رود کیفیت مکالمه بهتری را برای کاربران به همراه داشته باشد.

ارسال نظر