مشخصات گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - به تازگی مشخصات گوگل پیکسل 3 XL در اینترنت منتشر شده است. این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز می شود.

مشخصات گوگل پیکسل 3 XL به اینترنت راه پیدا کرد

انتظار می رود گوگل از گوشی های هوشمند جدید خود در اوایل ماه اکتبر رونمایی کند ( تاریخ معرفی گوگل پیکسل 3 فاش شد؛ رونمایی در 4 اکتبر ). در گذشته چندین گزارش از این محصولات در فضای مجازی منتشر شده بود که طراحی آن ها را به نمایش می گذاشت. گوگل پیکسل 3 به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود و نمونه XL آن دارای بریدگی صفحه نمایش است.

بنچمارک چینی Master Lu به تازگی مشخصات گوگل پیکسل 3 XL را مشخص کرده است. پرچمدار آینده گوگل در این بنچمارک موفق به کسب امتیاز 212,778 شده است. این بنچمارک به استفاده از پردازنده اسنپدراگون 845 به همراه 4 گیگابایت رم در این دستگاه اشاره می کند.

در حال حاضر اکثر پرچمداران بازار حداقل به 6 گیگابایت رم مجهز شده اند. این احتمال وجود دارد که گوگل پیکسل 3 XL در دو نسخه مجهز به 4 و 6 گیگابایت رم روانه بازار شود ( تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL خبرساز شد ).

بر اساس Master Lu، نمایشگر گوگل پیکسل 3 XL دارای رزولوشن 1440 × 2960 پیکسل است که این رزولوشن خبر از نسبت تصویر 18.5:9 می دهد. این نسبت تصویر به معنای عدم وجود برش نمایشگر در پرچمدار آینده گوگل است.

بنچمارک Master Lu اطلاعات بیشتری را در رابطه با گوگل پیکسل 3 XL مانند ظرفیت باتری و یا حافظه داخلی آن منتشر نکرده است. بر اساس تصاویری که از قاب های این محصول به اینترنت راه پیدا کرده، گوشی پیکسل 3 XL برخلاف اکثر پرچمداران بازار به دوربین اصلی تکی مجهز می شود.

با توجه به کیفیت بسیار بالای دوربین گوگل پیکسل 2 XL، انتظار می رود نسل آینده آن نیز با دوربین قدرتمندی معرفی و روانه بازار شود. بنابر گزارش های گذشته، پرچمداران آینده گوگل دارای دوربین سلفی دوگانه هستند.

ارسال نظر