تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL خبرساز شد!

رسانه کلیک - به تازگی تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL در فضای مجازی منتشر شده است. انتظار می رود این دستگاه ماه اکتبر معرفی شود.

تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL خبرساز شد!

در گذشته رندرهای زیادی از پرچمداران آینده گوگل در اینترنت منتشر شده بود با این حال امروز تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL در اختیار رسانه ها قرار گرفته است که پنل جلویی و پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارد ( قاب های پیکسل 3 از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر می دهد ).

همانطور که در تصاویر واقعی گوگل پیکسل 3 XL مشاهده می کنید نسخه سفید رنگ این گوشی هوشمند از پنل جلویی با رنگ مشکی بهره می برد. این اسمارت فون به برش نمایشگر مجهز شده که این بخش از دستگاه میزبان دوربین سلفی دوگانه است. در بریدگی صفحه نمایش اسپیکر مکالمه قرار گرفته که به عنوان بلندگو نیز به ایفای نقش می پردازد.

در بخش پشتی مانند نسل گذشته شاهد حضور فلاش LED دوگانه به همراه سنسور اثر انگشت هستیم. در حالی که بسیاری از پرچمداران بازار به دوربین اصلی دوگانه مجهز شده اند، گوگل قصد دارد در پرچمدار آینده خود از دوربین اصلی تکی استفاده کند.

[lightgallery images="181648,181649,181650,181651"]

در یکی از این تصاویر به 64 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X این گوشی هوشمند اشاره شده است. گزارش ها در گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که پرچمدار آینده گوگل در نسخه ای مجهز به 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز عرضه می شود.

انتظار می رود این محصول به پردازنده اسنپدراگون 845 مجهز شود و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید P باشد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با ظرفیت باتری این دستگاه در فضای مجازی منتشر نشده است.

بر اساس گزارش های گذشته نسخه کوچکتر پرچمدار گوگل ، پیکسل 3 برخلاف نمونه XL فاقد بریدگی صفحه نمایش است. با این حال این محصول به نمایشگر با نسبت تصویر 18:9 مجهز می شود.

ارسال نظر