قیمت نوت 9 برای بار دوم به اینترنت راه پیدا کرد!

رسانه کلیک - قیمت نوت 9 برای بار دوم افشا شد. این گوشی هوشمند در تاریخ 9 آگوست به صورت رسمی از سوی سامسونگ معرفی می شود.

قیمت نوت 9 برای بار دوم به اینترنت راه پیدا کرد!

فاصله بسیار کمی تا معرفی سامسونگ گلکسی نوت 9 داریم. در حالی که از پرچمدار آینده سامسونگ در تاریخ 9 آگوست رونمایی می شود، تا به امروز اطلاعات زیادی از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

به تازگی اطلاعات جدیدی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که قیمت نوت 9 را در کشور مالزی مشخص می کند. در افشاگری جدید علاوه بر قیمت، شاهد حضور رنگ های مختلف این دستگاه نیز هستیم. این گوشی هوشمند در رنگ های Engineered Blue ،Mystic Black و Artisan Copper در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بر اساس تصویری که در اینترنت منتشر شده نسخه 128 گیگابایتی گلکسی نوت 9 با قیمت 13,500,000 روپیه اندونزی به فروش می رسد که با 936 دلار ایالات متحده آمریکا برابری می کند. در این تصویر قیمت نسخه 512 گلکسی نوت ۹ بسیار بالاتر از نمونه 128 گیگابایتی و برابر با 17,500,000 روپیه اندونزی یا 1214 دلار اعلام شده است.

به نظر می رسد نسخه پایه سامسونگ گلکسی نوت 9 دارای 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد و این شرکت کره ای قصد ندارد فبلت آینده خود را در نمونه ای مجهز به 64 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه کند.

در گذشته گزارشی به قیمت نوت 9 در ایالات متحده آمریکا و اروپا اشاره کرده بود. بر اساس این گزارش گلکسی نوت 9 در نسخه 128 گیگابایتی با قیمتی نزدیک به 1000 دلار و نمونه 512 گیگابایتی آن با 200 دلار هزینه بیشتر در اختیار مشتریان در آمریکا قرار می گیرد. این دستگاه در اروپا قیمت بالاتری خواهد داشت ( قیمت گلکسی نوت 9 لو رفت؛ قمار خطرناک سامسونگ ).

بر اساس تصویر فاش شده سامسونگ برای افرادی که گلکسی نوت 9 را پیش خرید کنند هدایایی را در نظر گرفته است. این شرکت کره ای همراه با نسخه های 128 و 512 گیگابایتی گلکسی نوت ۹ به خریداران تلویزیون های تولیدی خود را هدیه می کند.

گزارش های گذشته به این موضوع اشاره کرده بودند که سامسونگ پرچمدار آینده خود را در باندل های مختلف برای فروش به بازار عرضه می کند ( گلکسی نوت 9 در باندل های مختلف عرضه می شود ).

ارسال نظر