قلم S Pen نوت 9 در تصویر جدیدی به نمایش در آمد

رسانه کلیک - به تازگی تصویری از قلم S Pen نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده که آن را در دو رنگ مشکی و زرد به نمایش می گذارد.

قلم S Pen نوت 9 در تصویر جدیدی به نمایش در آمد

امروز تصویری از قلم S Pen نوت 9 در اینترنت منتشر شده است که طراحی آن را به ما نشان می دهد. در این تصویر قلم S Pen نوت 9 در رنگ های زرد و مشکی حضور دارد.

بر اساس اطلاعاتی که تا به امروز در رابطه با سامسونگ گلکسی نوت 9 در فضای مجازی منتشر شده است، نسخه آبی تیره این فبلت با قلم S Pen زرد رنگ در اختیار خریدار قرار می گیرد ( نسخه آبی تیره گلکسی نوت 9 در اینترنت ظاهر شد ). سامسونگ قلم مشکی را برای نسخه مشکی رنگ این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

تا به امروز شاهد انتشار گزارش های زیادی در رابطه با قلم S Pen سامسونگ نوت 9 در اینترنت بوده ایم. بر اساس این اطلاعات قلم پرچمدار آینده سامسونگ به بلوتوث مجهز می شود. در گذشته مدیر بخش موبایل سامسونگ، DJ Koh اعلام کرده بود که قلم فبلت آینده این شرکت کره ای از ویژگی های جدیدی بهره می برد.

کاربران می توانند از قلم سامسونگ گلکسی نوت 9 برای کنترل پخش موسیقی و ویدیو استفاده کنند ( ویژگی های قلم گلکسی نوت 9 لو رفت؛ امکان کنترل دوربین و پخش موسیقی ). بر اساس گزارش ها طراحی این گوشی هوشمند با گلکسی نوت 8 یکسان است. گفته می شود سامسونگ کیفیت دوربین و شارژدهی باتری را در این دستگاه بهبود می دهد.

سامسونگ نوت 9 به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز می شود. قدرت این گوشی هوشمند را با توجه به بازار هدف پردازنده های اسنپدراگون 845 و یا اگزینوس 9810 تامین می کند. انتظار می رود این فبلت در نسخه های مختلف مجهز به 6/8 گیگابایت رم و 64/128/256/512 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار خریداران قرار بگیرد.

سامسونگ در تاریخ 9 آگوست برای رونمایی از گلکسی نوت ۹ مراسمی را در شهر نیویورک برگزار می کند ( قیمت گلکسی نوت 9 لو رفت؛ قمار خطرناک سامسونگ ). این احتمال وجود دارد که در این مراسم با ساعت هوشمند جدید این برند کره ای نیز ملاقات کنیم.

ارسال نظر