قاب های پیکسل 3 از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر می دهد

رسانه کلیک - به تازگی تصاویری از قاب های پیکسل 3 به اینترنت راه پیدا کرده که نشان از طراحی متفاوت گوشی آینده گوگل دارد.

قاب های پیکسل 3 از طراحی متفاوت این گوشی هوشمند خبر می دهد

در حال حاضر بیشتر گزارش ها و شایعات در فضای مجازی مربوط به سامسونگ گلکسی نوت 9 و آیفون های 2018 شرکت اپل هستند. با این حال یکی دیگر از شرکت های مطرح در دنیای فناوری، گوگل نیز به دنبال توسعه نسل سوم گوشی های هوشمند خود است.

دو سال پیش شرکت گوگل تصمیم گرفت به جای تولید محصولات نکسوس، گوشی های سری پیکسل را معرفی و روانه بازار کند. این گوشی های هوشمند در مقایسه با گذشته از کیفیت بالاتری برخوردار بودند و از دوربین بی نظیری بهره می بردند.

گوگل قصد دارد در آینده نه چندان دور نسل سوم اسمارت فون های خود را معرفی کند. به تازگی رندرهایی از قاب های پیکسل 3 در فضای مجازی منتشر شده است. این رندرها طراحی گوشی های هوشمند آینده گوگل را به نمایش می گذارند.

[lightgallery images="181189,181190,181186,181187"]

بر اساس تصاویر جدید گوگل پیکسل 3 به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود و فاقد بریدگی صفحه نمایش است. این اسمارت فون مانند نسل گذشته خود از اسپیکرهای استریو در بخش جلویی خود بهره می برد. انتظار می رود اسپیکرهای این دستگاه در مقایسه با پیکسل 2 عملکرد بهتری داشته باشند.

در بخش پشتی این گوشی هوشمند از دوربین اصلی تکی استفاده شده است. بخش بالایی پنل پشتی پیکسل 3 دارای جنس شیشه ای است و بخش پایینی آن جنس فلزی دارد.

به نظر می رسد گوگل به الگوریتم توسعه یافته توسط خود برای ثبت تصاویر پرتره اطمینان کامل دارد، چرا که پیکسل 3 XL نیز به دوربین اصلی تکی مجهز شده است. این گوشی هوشمند مانند بسیاری از پرچمداران موجود در بازار به بریدگی نمایشگر مجهز شده که این بریدگی دو دوربین سلفی را میزبانی می کند ( محافظ نمایشگر گوشی گوگل پیکسل 3 به برش نمایشگر اشاره می کند ).

[lightgallery images="181191,181192,181193,181185"]

در حالی که فاصله تقریبا کمی تا معرفی پرچمداران آینده گوگل داریم، تا به امروز اطلاعات کمی از این محصولات در فضای مجازی منتشر شده است.

ارسال نظر