گوشی آنر 9N مجهز به دوربین اصلی دوگانه به صورت رسمی معرفی شد

رسانه کلیک - زیرمجموعه شرکت هواوی از گوشی هوشمند جدیدی رونمایی کرد. گوشی آنر 9N در اختیار مشتریان این برند در بازار هند قرار می گیرد.

گوشی آنر 9N مجهز به دوربین اصلی دوگانه به صورت رسمی معرفی شد

شرکت آنر از گوشی آنر 9N برای بازار هند پرده برداشت. این دستگاه از مشخصات فنی و طراحی یکسان با آنر 9i بهره می برد. گوشی آنر 9N در چهار رنگ در اختیار مشتریان قرار می گیرد و از تاریخ 31 جولای فروش آن آغاز می شود.

این دستگاه از نمایشگر 5.84 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد و نسبت تصویر آن برابر با 19:9 است. این دستگاه مانند بسیاری از اسمارت فون های موجود در بازار به بریدگی صفحه نمایش مجهز شده است. قدرت گوشی آنر 9N را چیپست 8 هسته ای Kirin 659 به همراه پردازنده گرافیکی Mali T830-MP2 تامین می کند.

این دستگاه در نسخه های مختلف در اختیار خریداران در کشور هند قرار می گیرد. کاربران می توانند این دستگاه را به همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و یا 4 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی سفارش دهند. در تمامی نسخه های این دستگاه درگاه کارت حافظه خارجی حضور دارد.

در بخش پشتی اسمارت فون جدید شرکت آنر شاهد حضور دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای 13 و 2 مگاپیکسلی هستیم که هر دو از دریچه دیافراگم f/2.2 بهره می برند. در بخش جلویی یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی تصاویر کاربران را ثبت می کند.

آنر برای این گوشی هوشمند سنسور اثر انگشت به همراه قابلیت فیس آنلاک را در نظر گرفته است. گوشی آنر 9N به صورت پیش فرض از اندروید اوریو 8.0 به همراه رابط کاربری EMUI 8.0 بهره می برد. بر اساس اعلام شرکت سازنده در آینده فناوری GPU Turbo برای این دستگاه عرضه می شود.

این گوشی هوشمند در نسخه های مختلف به ترتیب با قیمت های 174، 203 و 261 دلار به فروش می رسد. این دستگاه رقیبان زیادی در بازار دارد که از میان آن ها می توان به ردمی نوت 5 پرو، اوپو Realme 1 و ایسوس ذنفون Max Pro M1 اشاره کرد.

ارسال نظر