نسخه یاسی رنگ گلکسی نوت 9 رسانه ای شد

رسانه کلیک - به نظر می رسد تا قبل از معرفی رسمی گلکسی نوت ۹ تمامی اطلاعات مربوط به این فبلت در فضای مجازی منتشر شود. به تازگی تصویری از نسخه یاسی گلکسی نوت 9 فاش شده است.

نسخه یاسی رنگ گلکسی نوت 9 رسانه ای شد

در تاریخ 9 آگوست به صورت رسمی از گوشی هوشمند گلکسی نوت 9 رونمایی می شود. بر اساس اطلاعات منتشر شده پیش فروش این محصول از تاریخ 14 آگوست آغاز می شود و در تاریخ 24 آگوست در اختیار خریداران قرار می گیرد ( تصاویر واقعی گلکسی نوت 9 خبرساز شد ).

در حالی که به تازگی شاهد انتشار تصاویر واقعی این دستگاه در فضای مجازی بوده ایم، تصویر نسخه یاسی گلکسی نوت 9 در اینترنت خبرساز شده است ( رندر جدید گلکسی نوت ۹ در رنگ آبی به نمایش گذاشته شد ).

انتظار می رود گلکسی نوت 9 به نمایشگر 6.3 اینچی سوپر امولد با رزولوشن 2960 × 1440 پیکسل مجهز شود. قدرت این گوشی هوشمند را در ایالات متحده آمریکا و چین پردازنده اسنپدراگون 845 تامین می کند. این محصول در دیگر نقاط جهان به همراه پردازنده اگزینوس 9810 به فروش می رسد.

نسخه پایه این گوشی هوشمند دارای 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است. در بخش پشتی این دستگاه به دوربین اصلی دوگانه 12 مگاپیکسلی مجهز می شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده دارد.

بر اساس گزارش های گذشته گلکسی نوت 9 به باتری 4000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده و قلم S Pen آن بازطراحی می شود. قلم مورد استفاده در این فبلت دارای بلوتوث بوده و از استاندارد IP68 بهره می برد ( قلم S Pen گلکسی نوت 9 به قابلیت پخش موزیک مجهز می شود ).

به تازگی گزارشی در رابطه با گلکسی نوت ۹ در فضای مجازی منتشر شده است که به قیمت 960 دلاری آن اشاره می کند. بر اساس این گزارش فبلت آینده سامسونگ در رنگ های مشکی، آبی و بنفش به فروش می رسد. این احتمال وجود دارد که نسخه یاسی رنگ گلکسی نوت 9 تنها در برخی بازارها عرضه شود.

ارسال نظر