شارژر 18 واتی اپل تنها در ازای خرید آیفون در دسترس کاربران قرار می گیرد

رسانه کلیک - بر اساس گزارش منبع خبری Macotakara، شارژر 18 واتی اپل که به درگاه USB Type-C مجهز خواهد بود، تنها با خرید آیفون به کاربران تحویل داده می شود.

شارژر 18 واتی اپل تنها در ازای خرید آیفون در دسترس کاربران قرار می گیرد

وب سایت خبری Macotakara که یکی از منابع مطمئن ژاپنی به حساب می آید، در گزارش جدید خود به این موضوع اشاره کرده است که شارژر 18 واتی اپل تنها در صورت خرید آیفون به کاربران تحویل داده می شود، چرا که اهالی کوپرتینو در حال حاضر، توانایی تولید مقادیر قابل توجهی از این قطعه سخت افزاری را نداشته و به این ترتیب، امکان فروش جداگانه این محصول وجود ندارد.

در گزارش این منبع خبری آمده است:

شارژر 18 واتی اپل که از استاندارد USB Power Delivery 3.0 بهره می برد، به صورت پیش فرض در جعبه آیفون نسل آینده قرار دارد و از آنجا که روند تولید آن در حال حاضر با سرعت بسیار کمی انجام می شود، امکان فروش جداگانه آن وجود نداشته و تنها با خرید آیفون های جدید می توان از آنها استفاده کرد.

شارژر 18 واتی اپل

شارژر 18 واتی اپل در حال حاضر توسط شرکت های زیر تولید می شود:

  • Flextronics
  • Delta Electronics
  • Lite-On Technology
  • Artesyn

سایر تولیدکنندگان احتمالا در ماه نوامبر یا دسامبر سال جاری، گواهی MFi را از اپل دریافت کرده و به این ترتیب قادر خواهند بود تا چنین قطعه ای را به تولید برسانند و احتمالا در سال 2019 ، شاهد ورود آنها به بازار خواهیم بود.

تصویر شارژر 18 واتی اپل چندی پیش در رسانه های خبری منتشر شد و سر و صدای زیادی را نیز به پا کرد ( شارژر 18 واتی آیفون در اینترنت ظاهر شد! )، چرا که سایر رقبای آیفون چندی است که از این ویژگی در محصولات خود استفاده می کنند و اهالی کوپرتینو در این زمینه، از آنها عقب مانده اند و می توان گفت که شرکت اپل دیگر مانند گذشته، صاحب سبک و نوآوری نیست و خدماتی که برای آیفون ها عرضه می کند، با اختلاف زمانی نسبتا زیاد با سایر گوشی ها ارائه می شود.

ارسال نظر