گوشی اکسپریا XA2 پلاس رونمایی شد؛ نمایشگر 6 اینچ و پردازنده اسنپدراگون 630

رسانه کلیک - گوشی اکسپریا XA2 پلاس که می توان آن را مدل ویرایش شده ای از XA2 اولترا به حساب آورد، در سکوت کامل خبری توسط سونی معرفی شد.

گوشی اکسپریا XA2 پلاس رونمایی شد؛ نمایشگر 6 اینچ و پردازنده اسنپدراگون 630

سونی در ماه ژانویه از دو گوشی اکسپریا XA2 و XA2 Ultra رونمایی کرد و امروز نیز به صورت کاملا مخفیانه و در سکوت کامل رسانه ها، اکسپریا XA2 پلاس به صورت رسمی معرفی شد.

محصول جدید شرکت سونی را می توان مدل ویرایش شده XA2 اولترا به حساب آورد که از نمایشگر 6 اینچی با نسبت تصویر 18:9 بهره مند است. با وجود تغییرات در زمینه ابعاد تصویر، اما سایز این گوشی از لحاظ طول و ارتفاع با کاهش روبرو شده و همین موضوع نیز سبب می شود تا این محصول به راحتی در دستان کاربر جای گیرد. همچنین طراحان سونی تصمیم گرفته اند در قسمت پشت بدنه به جای استفاده از پلاستیک، از آلومینیوم کمک بگیرند و به این ترتیب زیبایی خاصی به این محصول بخشیده شده است. مانند XA2 Ultra، گوشی اکسپریا XA2 پلاس نیز به دوربین تک 23 مگاپیکسلی مجهز شده و کمی پایین تر از آن نیز شاهد قرارگیری سنسور اثر انگشت هستیم، اما در قسمت جلوی گوشی، به جای استفاده از دوربین دوگانه، تنها یک دوربین 8 مگاپیکسلی را می بینیم که مطمئنا توانایی راضی کردن علاقمندان سلفی را نخواهد داشت.

بر خلاف مشخصات ظاهری دستگاه، اگر نگاهی به سخت افزار آن بیاندازیم مسلما نمی توانیم هیچ تفاوتی با مدل اولترا قائل شویم. پردازنده اسنپدراگون 630، چهار یا شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایتی، تشکیل دهنده مشخصات سخت افزاری اکسپریا XA2 پلاس هستند که البته از طریق درگاه microSD می توانید حافظه آن را به میزان دلخواه افزایش دهید.

محصول جدید سونی به باتری 3580 میلی آمپر ساعتی با بهره گیری از تکنولوژی Quick Charge 3.0 مجهز است و هنگام روشن کردن دستگاه نیز با سیستم عامل اندروید اوریو نسخه 8.0 روبرو می شوید.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد قیمت اکسپریا XA2 پلاس در دسترس نیست، اما بد نیست بدانید که این محصول در رنگ های مشکی، نقره ای، طلایی و سبز از ماه آگوست در دسترس خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر