گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به 5 دوربین مجهز می شود؛ امکان ثبت تصاویر سلفی بوکه!

رسانه کلیک – تا به امروز شاهد انتشار شایعات و گزارش های زیادی در رابطه با پرچمدار آینده سامسونگ بوده ایم. گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ از دوربین سلفی دوگانه بهره می برد.

گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به 5 دوربین مجهز می شود؛ امکان ثبت تصاویر سلفی بوکه!

در گذشته نه چندان دور گزارشی در رابطه با گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده بود که به استفاده از دوربین اصلی سه گانه در این دستگاه اشاره می کرد. به تازگی گزارشی از سوی منابع صنعتی منتشر شده که حضور دوربین اصلی سه گانه در این گوشی هوشمند را تایید می کند.

بر اساس این گزارش، گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به دوربین سلفی دوگانه مجهز می شود. در گذشته این برند کره ای دو اسمارت فون گلکسی A8 و گلکسی A8 پلاس را به دوربین سلفی دوگانه مجهز کرده بود. در صورت تجهیز گلکسی S10 پلاس به دوربین سلفی دوگانه ، این دستگاه تبدیل به اولین پرچمدار این کمپانی با این سیستم می شود.

در حالی که اطلاعاتی در رابطه با سنسورهای مورد استفاده در پرچمدار آینده سامسونگ منتشر نشده است، انتظار می رود دوربین سلفی این محصول قادر به ثبت تصاویر بوکه باشد. بنابر این گزارش، نسخه عادی گلکسی S10 و همچنین گلکسی اس 10 لایت به دوربین سلفی تکی مجهز می شود.

در حال حاضر هواوی P20 پرو به دوربین اصلی سه گانه مجهز شده است. این دستگاه از دوربین سلفی تکی بهره می برد. در صورتی که گزارش اخیر صحت داشته باشد، گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ به 5 دوربین مجهز می شود. انتظار می رود گلکسی S10 نیز دارای دوربین اصلی سه گانه باشد و در جلوی آن یک دوربین وظیفه ثبت تصاویر کاربران را بر عهده داشته باشد.

گفته می شود گلکسی S10 و گلکسی اس 10 پلاس اولین محصولات سامسونگ با سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر است. در گذشته به استفاده از 5 دوربین در ال جی V40 ThinQ اشاره شده بود ( گوشی ال جی V40 به همراه 5 دوربین عرضه می شود ).

ارسال نظر