رندرهای جدید سرفیس فون خبرساز شد؛ تلفیق گوشی، کنسول بازی و کامپیوتر!

رسانه کلیک - چند صباحی است که شایعاتی در مورد گوشی مایکروسافت به گوش می رسد و امروز با انتشار تصاویر رندر شده Surface Phone این موضوع سمت و سوی خاصی به خود گرفته است.

رندرهای جدید سرفیس فون خبرساز شد؛ تلفیق گوشی، کنسول بازی و کامپیوتر!

همان طور که می دانید مایکروسافت تحت پروژه اندرومدا (Andromeda) در حال کار روی دستگاهی است که به لولا مجهز بوده و امکان تا شدن را داراست. به این ترتیب در مواقع لزوم می توانید آن را باز کنید و هر وقت که صلاح دانستید، تا کرده و در جیب خود قرار دهید. امروز با انتشار تصویر رندر شده Surface Phone حرف و حدیث ها در مورد این دستگاه وارد مسیر جدیدی شد.

پیش بینی می شود که گوشی مایکروسافت از قدرت بالایی برخوردار بوده و با وجود سایز کوچک، قابلیت ها و نکات کاربردی مفیدی را در اختیار کاربر بگذارد. طراحان این شرکت قصد دارند با از بین بردن فاصله میان گوشی های هوشمند و کامپیوترها، این خلأ را پر کرده و نیاز کاربران به استفاده از دو دستگاه جداگانه را از بین ببرند.

بر اساس تصاویر رندر شده Surface Phone شما می توانید حالت های مختلفی را که هنگام اجرای اپلیکیشن ها با این دستگاه مشاهده کنید.

[lightgallery images="176242,176243"]

با نگاهی به تصاویر، متوجه این موضوع می شویم که سرفیس فون مایکروسافت هنگام اجرای وظایف، بسیار انعطاف پذیر بوده و قابلیت تبدیل شدن به حالت های مختلف را دارد. هنگام کار با اسناد، یکی از نمایشگرها به حالت فایل و دیگری به شکل کیبورد در می آید و موقع اجرای بازی، یکی از نمایشگرها گیم پلی بازی را به نمایش گذاشته و دیگری نیز به ابزاری برای کنترل آن تبدیل می شود. شخصی که این تصاویر را طراحی کرده، کاملا به این موضوع واقف بوده است که مایکروسافت قصد دارد خلأ میان گوشی های هوشمند و کامپیوترها را از بین ببرد.

هنوز مشخص نیست که کمپانی مایکروسافت دست به تولید محصولی بزند که به قابلیت تبدیل شدن به کنسول گیم مجهز است، اما در صورت استفاده از پردازنده اینتل و وجود یک پورت Thunderbolt 3، امکان نصب یک گرافیک جانبی و اجرای بازی های کامپیوتری مهیا خواهد شد.

از درگاه یاد شده همچنین می توان برای اتصال کیبورد یا ماوس نیز استفاده کرد تا کار روی اسناد و فایل ها آسان تر شود، اما اگر مایکروسافت تصمیم بگیرد تا از پردازنده ARM برای این دستگاه استفاده کند، قابلیت بهره گیری از پورت تاندربولت 3 تبدیل به یک رویا شده و کاربران مجبور خواهند بود تا به درگاه USB Type-C پناه ببرند.

نظر شما در مورد تصاویر رنده شده Surface Phone چیست؟

ارسال نظر