فبلت گلکسی Note 9 با حافظه 512 گیگابایتی فقط به 2 کشور راه پیدا می کند

رسانه کلیک - کم کم به مراسم معرفی فبلت گلکسی Note 9 نزدیک می شویم، اما بر اساس اخبار جدید ظاهرا نباید منتظر عرضه نسخه 512 گیگابایتی آن به صورت جهانی باشیم.

فبلت گلکسی Note 9 با حافظه 512 گیگابایتی فقط به 2 کشور راه پیدا می کند

چندی است که از گوشه و کنار سایت های فعال در زمینه تکنولوژی، خبرهایی در مورد فبلت گلکسی Note 9 به گوش می رسد. چندی پیش شاهد معرفی پرچمداران جدید سامسونگ ، یعنی گلکسی S9 و مدل پلاس آن بودیم و حالا مسئولان کره ای در حال آماده سازی خود برای معرفی محصول جدید سری نوت هستند. برخی گزارش ها حاکی از آن است که سامسونگ در نظر دارد تا نسخه 512 گیگابایتی Galaxy Note 9 را نیز عرضه کند که طبق پیش بینی ها، تنها در کشور کره جنوبی و چین در دسترس خواهد بود، اما بعضی خبرگزاری ها بر این باورند که فبلت گلکسی Note 9 با حافظه داخلی 512 گیگابایتی بعد از گذشت زمان در کشورهای دیگر نیز عرضه می شود.

در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد مشخصات سخت افزاری آن در دسترس نیست، اما به نظر می رسد که این محصول به 6 یا 8 گیگابایت رم و پردازنده هشت هسته ای اختصاصی سامسونگ (اگزینوس 9810) مجهز باشد.

برخی گزارش ها به این موضوع اشاره دارند که فبلت گلکسی Note 9 از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن QHD پلاس و نسبت تصویر 18.5:9 بهره می برد. بر اساس کشورهای مختلف نیز پردازنده Exynos 9810 یا اسنپدراگون 845 مسئولیت تأمین توان پردازشی را بر عهده خواهد داشت.

از لحاظ طراحی، به نظر می رسد که آنچنان تفاوت خاصی با نسل پیشین را شاهد نباشیم. در بالا و پایین نمایشگر کمی حاشیه به چشم می خورد، دکمه های افزایش و کاهش صدا به همراه پاور در سمت چپ قرار گرفته و دکمه اختصاصی بیکسبی، دستیار هوشمند سامسونگ نیز در قسمت راست بدنه جا گرفته است.

فبلت گلکسی Note 9

جک 3.5 میلیمتری هدفون در کنار درگاه USB Type-C قرار گرفته و اگر نگاهی به پشت گوشی بیاندازیم، متوجه تغییر محل قرارگیری سنسور اثر انگشت می شویم که با فاصله چشمگیری از دوربین قرار گرفته است. به این ترتیب دسترسی به آن راحت تر شده و دوربین دستگاه کمتر لمس می شود.

در زمینه دوربین، به نظر می رسد که تکنولوژی قرار گرفته در گلکسی اس 9 پلاس عینا به این دستگاه منتقل خواهد شد و حتی امکان بهبود در این زمینه نیز وجود دارد.

اما در بخش نرم افزار، برخی شایعات حاکی از آن است که فبلت گلکسی Note 9 با رابط کاربری Crown UX عرضه می شود که به صورت کاملا تخصصی توسط سامسونگ و بر پایه اندروید اوریو طراحی شده است.

در نهایت، مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت افزاری یاد شده بر دوش باتری 3850 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

به نظر می رسد که Galaxy Note 9 در تاریخ 9 آگوست (18 مرداد) در شهر نیویورک به دنیای تکنولوژی معرفی شود و بر اساس گزارش برخی خبرگزاری ها، عرضه آن حدودا دو هفته بعد آغاز می شود.

ارسال نظر