ویوو NEX S معرفی شد؛ بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار!

رسانه کلیک - پس از انتشار شایعات و گزارش های فراوان سرانجام از گوشی ویوو NEX S رونمایی شد. ویوو نکس اس از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر بهره می برد و دارای بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوشی های موجود در بازار است.

ویوو NEX S معرفی شد؛ بیشترین نسبت نمایشگر به بدنه در میان گوشی های هوشمند موجود در بازار!

ویوو در گذشته گوشی مفهومی APEX را در معرض دید عموم قرار داده بود ( گوشی Apex ویوو با پردازنده Snapdragon 845 و دوربین سلفی متحرک رونمایی شد ). حال ویوو این دستگاه را در دو نسخه معرفی کرده است. ویوو NEX S نسخه گران قیمت تر محسوب می شود که از ویژگی های جذابی بهره می برد.

ویوو NEX S از نسبت نمایشگر به بدنه 91.24 درصدی بهره می برد. این دستگاه فاقد برش نمایشگر بوده و در بخش پایینی خود حاشیه کمی دارد. ویوو نمایشگر مورد استفاده در این دستگاه را Ultra FullView Display نامیده است. این صفحه نمایش سوپر امولد ابعادی برابر با 6.59 اینچ داشته و از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نسبت تصویر 19.3:9 بهره می برد.

ویوو NEX S

این گوشی هوشمند به سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر مجهز شده است. ویوو نکس اس از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.0 به صورت پاپ آپ بهره می برد.

اسپیکر مکالمه از این دستگاه حذف شده و برای انتقال صدا از لرزش نمایشگر استفاده می شود. ویوو در این محصول خود از تکنولوژی Screen SoundCasting استفاده کرده است.

ویوو نکس اس

قدرت ویوو نکس اس را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 845 تامین می کند. Vivo برای پرچمدار جدید خود 8 گیگابایت رم در نظر گرفته است و آن را در دو نسخه مجهز به 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می کند.

دوربین اصلی دوگانه ویوو نکس اس از سنسورهای 12 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/1.8 و 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می برد. ویوو برای تامین انرژی این گوشی هوشمند یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که از شارژ سریع پشتیبانی می کند.

ویوو نکس اس

این دستگاه از سیستم عامل پیش فرض اندروید اوریو 8.1 به همراه رابط کاربری Funtouch OS 4.0 بهره می برد و به هوش مصنوعی مجهز شده است. ویوو NEX S به دستیار صوتی Jovi مجهز شده است.

پیش فروش ویوو نکس اس از امروز شروع می شود و از 23 ژوئن در اختیار خریداران قرار می گیرد. نسخه استاندارد مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 702 دلار و نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 780 دلار به فروش می رسد.

در حال حاضر ویوو اطلاعاتی در رابطه با عرضه جهانی این دستگاه منتشر نکرده است. این احتمال وجود دارد که ویوو NEX S تنها در کشور چین به فروش برسد.

ارسال نظر