سنسور اثر انگشت در تصویر جدید شیائومی Mi 8 رویت شد

رسانه کلیک - در گذشته شایعات به استفاده از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر Mi 8 اشاره کرده بودند؛ با این حال تصویر شیائومی می 8 این موضوع را رد می کند.

سنسور اثر انگشت در تصویر جدید شیائومی Mi 8 رویت شد

در آینده نزدیک از گوشی شیائومی Mi 8 به صورت رسمی رونمایی می شود. تا به امروز گزارش های زیادی در رابطه با پرچمداران سال 2018 شیائومی منتشر شده است. در حالی که در ابتدا تصور می شد این کمپانی از Mi 7 رونمایی می کند، چندین تصویر خبر از معرفی Mi 8 دادند.

شیائومی امسال از یک گوشی هوشمند ویژه به مناسبت هشتمین سال تاسیس خود رونمایی خواهد کرد. برخی از منابع به این موضوع اشاره می کنند که شیائومی تنها گوشی Mi 8 را معرفی خواهد کرد. امروز اطلاعات جدیدی در رابطه با محصولات آینده شیائومی منتشر شده است.

چند روز پیش تصاویری از قاب های شیائومی می 7 و شیائومی Mi 8 در فضای مجازی منتشر شده بود. در زمان انتشار تصاویر منابع تصور می کردند که دستگاه مجهز به سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی شیائومی Mi 7 است با این حال تصویر شیائومی می 8 اطلاعات دیگری را در اختیار ما قرار می دهد.

بر اساس تصویر شیائومی می 8 که به تازگی منتشر شده است، این دستگاه از سنسور اثر انگشت بر روی پنل پشتی خود بهره می برد. این تصویر تمامی شایعات در رابطه با حضور سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر را تکذیب می کند ( تیزر جدید شیائومی Mi 8 احتمال استفاده از سیستم تشخیص چهره را افزایش می دهد ).

با توجه به انتشار گزارش ها و شایعات زیاد در رابطه با استفاده از سنسور اثر انگشت در زیر نمایشگر شیائومی می 8، این احتمال وجود دارد که تصویر منتشر شده در فضای مجازی جعلی باشد ( شیائومی می 8 اولین گوشی هوشمند با GPS دو فرکانسه ).

اپل در آیفون X سنسور اثر انگشت را حذف و فیس آیدی را جایگزین آن کرد. تا به امروز شرکت های سازنده محصولات اندرویدی موفق به استفاده از این فناوری در محصولات خود نشده اند ( گوشی Mi 8 شیائومی به اسکنر سه بعدی نوری تجهیز می شود؛ برای اولین بار در میان گوشی های اندرویدی ).

در تصویر شیائومی می 8 برش نمایشگر قابل مشاهده است. در حال حاضر تنها شرکت مطرح موجود در بازار که گوشی های هوشمند خود را به بریدگی صفحه نمایش مجهز نکرده، سامسونگ است.

ارسال نظر